Verbal Hologram Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hei har da nå lastet ned xbc. Starter programmet putter inn guitar hero spillet.Men den start knappen blir ikke synlig. Her er loggen Xbox Backup Creator v2.9 Build:0306 By Redline99 Found ODD: MagicISO Virtual DVD-ROM 1.0A at [D] Found ODD: TSSTcorp CD/DVDW TS-H652D GA01 at [E] Additional Info: 0327 Found ODD: MagicISO Virtual DVD-ROM 1.0A at [J] Nero API is not available ImgBurn 2.5.0.0 is available ImgBurn - The Ultimate Image Burner! by LIGHTNING UK! Getting media info [E] Media Type: DVD-ROM Bytes Used: 5,32 MB (5 578 752 bytes) Getting media info [E] Media Type: DVD-ROM Bytes Used: 5,32 MB (5 578 752 bytes) Getting media info [J] Media Type: Not Present Dvd drevet klarer å brenne det ser jeg her:http://www.cdfreaks.com/hardware/product/852-Samsung-SH-S182D-_-TS-H652D.html Er det noe jeg gjør feil ? Spillet er 100% Orginal. Hvordan kan jeg backeup xbox 360 spillene mine ? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Eh, du kan ikke bruke hvilket som helst drev for å ta backup av 360 originaler. Kun noen få som er kompatible med Kreon firmwaren kan brukes, og de må selvsagt flashes først. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Så man må altså bytte ut discdriven i xboxen for å spille pira-ømm "backup" spill? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Så man må altså bytte ut discdriven i xboxen for å spille pira-ømm "backup" spill? Øh, nei? Er ikke det som er tema her. Trådstarter prøver å kopiere et originalt 360 spill med en vanlig brenner. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Eventuelt bruk wxRipper, men prosedyren er litt tricky (du må ha et åpent drev så du kan bytte platen uten å åpne skuffen og du må ha en original DVD-film som er større enn max brukt datakapasitet på 360 spill). Bruk google, youtube eller xbox-scene forumet. Sistnevnte har alt du trenger å vite. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Hmm Trodde det bare er å rippe direkte over med xbc. Klarer denne det ? http://www.dvdink.no/estore/visvare.asp?va...43&KatId=51 Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hmm Trodde det bare er å rippe direkte over med xbc. Klarer denne det ? http://www.dvdink.no/estore/visvare.asp?va...43&KatId=51 Nei. Som jeg sa, XBC kan kun brukes på et par Samsung drev som er kompatibel med Kreon firmware. Evt. også interne 360 drev som er flashet med 0800 firmware. wxRipper fungerer bedre på flere drev, bruk heller det i så fall. Foreslår du setter deg bedre inn i dette ved å besøke siden som ballsack nevnte. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Fikk det til på slutten etter å ha prøvd i et helt døgn. Slik fikk jeg det til. Hadde 3 dvd brennere/spillere Prøvde først det lille hullet men de hadde på en måte en detector så de lyste selv nå jeg trykket i det hullet. Åpnet den ene helt. Så startet jeg å dumpe filen til pcen. Men så stoppet den akkurat når jeg kom til copy. Så opnet jeg den andre. Da sa den at hotswap dvden var for liten. Så det jeg da gjorde var. Jeg startet hotswap med den dvdbrennern som stoppet på copy. Så fant jeg magic nummer med den. Så puttet jeg den andre dvden inn åpnet magiske nummeret så dumpet er dette riktig ? Endrer det magiske nummeret seg fra brenner til brenner ? Så patchet jeg den med abgx. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Lagde en video: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå