Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Backup av xbox 360 spill

Anbefalte innlegg

Hei har da nå lastet ned xbc. Starter programmet putter inn guitar hero spillet.Men den start knappen blir ikke synlig.

Her er loggen

Xbox Backup Creator v2.9 Build:0306 By Redline99

Found ODD: MagicISO Virtual DVD-ROM 1.0A at [D]

Found ODD: TSSTcorp CD/DVDW TS-H652D GA01 at [E]

Additional Info: 0327

Found ODD: MagicISO Virtual DVD-ROM 1.0A at [J]

Nero API is not available

ImgBurn 2.5.0.0 is available

ImgBurn - The Ultimate Image Burner! by LIGHTNING UK!

Getting media info [E]

Media Type: DVD-ROM

Bytes Used: 5,32 MB (5 578 752 bytes)

Getting media info [E]

Media Type: DVD-ROM

Bytes Used: 5,32 MB (5 578 752 bytes)

Getting media info [J]

Media Type: Not Present

Dvd drevet klarer å brenne det ser jeg her:http://www.cdfreaks.com/hardware/product/852-Samsung-SH-S182D-_-TS-H652D.html

Er det noe jeg gjør feil ? Spillet er 100% Orginal. Hvordan kan jeg backeup xbox 360 spillene mine ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eventuelt bruk wxRipper, men prosedyren er litt tricky (du må ha et åpent drev så du kan bytte platen uten å åpne skuffen og du må ha en original DVD-film som er større enn max brukt datakapasitet på 360 spill). Bruk google, youtube eller xbox-scene forumet. Sistnevnte har alt du trenger å vite.

Lenke til kommentar
Hmm Trodde det bare er å rippe direkte over med xbc. Klarer denne det ? http://www.dvdink.no/estore/visvare.asp?va...43&KatId=51

Nei.

Som jeg sa, XBC kan kun brukes på et par Samsung drev som er kompatibel med Kreon firmware.

Evt. også interne 360 drev som er flashet med 0800 firmware.

wxRipper fungerer bedre på flere drev, bruk heller det i så fall. Foreslår du setter deg bedre inn i dette ved å besøke siden som ballsack nevnte.

Lenke til kommentar

Fikk det til på slutten etter å ha prøvd i et helt døgn.

Slik fikk jeg det til.

Hadde 3 dvd brennere/spillere

Prøvde først det lille hullet men de hadde på en måte en detector så de lyste selv nå jeg trykket i det hullet. :(

Åpnet den ene helt. Så startet jeg å dumpe filen til pcen. Men så stoppet den akkurat når jeg kom til copy.

Så opnet jeg den andre. Da sa den at hotswap dvden var for liten. Så det jeg da gjorde var. Jeg startet hotswap med den dvdbrennern som stoppet på copy. Så fant jeg magic nummer med den. Så puttet jeg den andre dvden inn åpnet magiske nummeret så dumpet er dette riktig ? Endrer det magiske nummeret seg fra brenner til brenner ? Så patchet jeg den med abgx.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...