Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Spørsmål om videregående.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal også få byttet klasse i morgen/i dag.

Havnet selvfølgelig ikke i klasse med folk jeg kjente...

Havnet heller ikke i klasse med folk jeg kjente :)

Siden vi ikke fikk bøker før i dag så det har ikke vært så mye å gjøre. Har hatt mange ekstra friminutt, og med bare 12 i klassen går det fort ;)

Nå er jeg fornøyd med klassen min, selv om vi fikk en del idioter til lærere:P Men alt i alt er de bedre enn de fra 10kl.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med de som sier at videregående er mye bedre enn ungdomsskolen.

- Flere elever, flere personligheter, flere venner! Jo flere jo bedre (=

- Bedre lærere.

- Du får mer frihet, men det krever også at du tar mer ansvar selv.

- Selvfølgelig blir det litt mer lekse, men velger du linje etter hvor mye lekse du får og ikke hva du vil selv bør du virkelig tenke deg om.

- Noe litt artig jeg også har lagt merke til, er en del av disse fjortissgangsterene, som tror de eier stedet, synd de ikke vet at det eneste de til nå har oppnådd er å komme på svartelista til en del russ + at etter noen uker forstår de nok at de må vokse opp og at det de driver med nå er bare teit!

Jeg kjente også veldig få i den klassen jeg begynte i (Studiespesialisering VG1, går nå 3.året), bortsett fra noen jenter som hadde gått i paralellklassen min på ungdomsskolen. Alle guttevennene mine hadde begynt på elektro, men jeg kom fort i kontakt med de andre guttene og jentene i klassen og fant meg fort til rette :)

Husker jeg var utrolig nervøs for at jeg skulle miste de gamle vennene mine siden vi begynte på forskjellige linjer, men når jeg ser tilbake nå har det bare vært positivt, etter 3 år har vi fortsatt daglig kontakt og hver helg er vi enten på fest sammen eller finner på noe annet sosialt.

Kanskje litt barnslig dette jeg skal skrive nå, men med 10 fritimer i uken (eller selvstendige læringstimer som det også heter), fant vi guttene fort ut at vi måtte finne på noe litt annet enn bare lekser.

Så jeg har også blitt ganske god i TrackMania, ElastoMania, bordtennis og waterpong på disse årene :p

Bordtennis er også faktisk utrolig effektivt å bruke til sjekking, vi har bedt med oss mange jenter disse årene og det har vært en suksess hver gang, en gang kom en gjeng jenter bort til oss først faktisk for å være med :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...