Gå til innhold

Feilmelding kommer opp

Anbefalte innlegg

Jeg har et kompaktkamera , Panasonic DMC-FX30 , og jeg skal prøve å redigere filmer jeg har tatt med det kameraet, men når jeg åpner filmen i Wondows Movie Maker står det bare at den ikke kunne åpnes. Hvorfor det ?

Er den i feil sånn format-ting ?

Jeg har ikke peiling på filming, jeg er mere opptatt av fotografering, så om jeg skal forstå dette må jeg ha en enkel instruksjon.

Dere kan også linke til et annet innlegg om det er flere slike spørsmål. Men jeg gadd ikke gå igjennom alle sidene med emner, og jeg visste heller ikke hva jeg skulle søke på.

Noen som kan hjelpe ? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vet ikke helt om det er en slags feilmelding , men det står sånn : *filnavn* kunne ikke importeres.

Og når jeg trykker Åpne/importer direkte i programmet kommer ikke filmene opp i det hele tatt. Kan bare "dra" de til programmet, men da kommer den meldingen opp.

Håper dette var forståelig?

Lenke til kommentar

Eller, for å oppklare litt her; Jeg tror jeg må få den til en annen .MOV- format , men jeg aner ikke hvordan jeg gjør det. Tror det har noe med formatet å gjøre at det ikke vil funke. Noen som vet om noen gratise programmer som er enkle å forstå ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...