Sekai-ichi Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 holy crap! http://elementhunters.com/index.html (finnes eng side, men der er det ikke så mange screens) det ser high quality ut jo! bedre enn masse ekte anime! jeg envyer dagens barn=( hvorofr måtte tv tokyo ødelegge barndommen vår med=( bortsett fra digimon og medabots, that was the shit=P damn u naruto!!=P Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) "[kar] says (15:14): oja den dattebayo subber" ..O.o folk vet om den ja..=P long live naruto da=P åj.. dattebayo gjør 07-ghost og..O.o.. long live naruto indeed. og de har hd naruto! selv om jeg tror det er upscaleXD - dattebyo gjør genshiken 2.. wtf=P? naruto ftw!!=P Endret 16. august 2009 av 世界一 Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg skjønner virkelig ikke hva du prater om til tider. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Må si meg enig med deg Serjiously. 世界一, kan jeg spørre hva det var du egentlig ville frem til? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 holy crap! http://elementhunters.com/index.html (finnes eng side, men der er det ikke så mange screens) det ser high quality ut jo! bedre enn masse ekte anime! jeg envyer dagens barn=( hvorofr måtte tv tokyo ødelegge barndommen vår med=( bortsett fra digimon og medabots, that was the shit=P damn u naruto!!=P "[kar] says (15:14): oja den dattebayo subber" ..O.o folk vet om den ja..=P long live naruto da=P åj.. dattebayo gjør 07-ghost og..O.o.. long live naruto indeed. og de har hd naruto! selv om jeg tror det er upscaleXD - dattebyo gjør genshiken 2.. wtf=P? naruto ftw!!=P skal jeg prøve å gjette meg fram her =P Du fant en japansk side for Element Hunters med masse bilder av god kvalitet (iforhold til den engelske siden), og misunner "barn" som vokser opp med slike serier iforhold til det du måtte se som liten, som var ?? =P (ett eller annet) Du snakket med en person som til din forbauselse hadde hørt om Element Hunters serien (noe du ikke trudde) og han/hun sier at DB subber den... Du finner samtidig ut at DB subber Ghost 07 (som du da sikkert syns er bra) og DB har nettopp gitt ut Naruto Movie 2 i 1920x1080 (men som er garantert en upscale, som du sier), du trudde/visste heller ikke at DB hadde subbet Genshiken 2 =P ???? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 woa skills=P Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 :!: Eneste jeg ikke skjønnte var "naruto ftw indeed/long live naruto" =P hvorfor hype Naruto opp? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 det er er jo kjernen av dattebayo subs=P Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Kenichi-san, kanskje du kunne begynt å tolke folks egentlige meninger? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) hehe, mulig det =P *flashback* : "I had a rather unfortunate tendency to tell the truth in a country where no one ever says what they mean. So now, I very accurately translate other people's lies." ~ Simon Graham i The Last Samurai Vel, ikke helt det samme men fortsatt edit: typo Endret 20. august 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nei, blir vel ikke helt det samme, men kanskje noe lignende? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Uansett, Element Hunters virker grei nok. Men vår kjære Aria-sama: Kan du bare vær så snill få has på gramatikken din? Det er virkelig slitsomt å lese slikt... Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 du skjønne ikke hva jeg skrivte?=P Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Jo, jeg skjønte(!) så vidt det du skrev(!), men det ser verre ut enn Google Translate..... For eksempel: hvorofr måtte tv tokyo ødelegge barndommen vår med=( bortsett fra digimon og medabots, that was the shit=P damn u naruto!!=P Hva var de TV Tokyo ødela barndommen vår med? Trist smiley? Og hva er galt med Naruto? I tillegg kan du lese over det du har skrevet og rette opp typo's. Og skjerp deg før jeg melder deg inn til det virkelige grammatikkpolitiet Endret 28. august 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå