Haffiducki Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Nå i de siste dagen har jeg plutselig blitt extremt lei av min Samsung Innov8, så da har jeg sitti i mangfoldige timer og lest på den Nokia N97 da.. er det noen andre muligheter elelr telefoner som ligner? blir takknemlig for svar! Lenke til kommentar
Haffiducki Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 ingen som har andre meninger? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Sony Ericsson Xperia?? Lenke til kommentar
Haffiducki Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 jo, har sett på den, men den er ikke noe som jeg kunne tenke meg... ei vennninne av meg har den, og den virker så utrolig treig? Tar jo mange sekunder før den åpner ett program, jo! Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Vel, HTC Touch pro 2 er et alternativ. Ellers kan du gjøre som meg: skaff deg en G1. Og Xperia er det verste "smartmobil" jeg noen gang har hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå