Gå til innhold

Komponenter til Wii, litt spørsmål rundt dette

tormi

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt Wii til min datter på 6 år. Trenger litt info. Kjøpte en vanlig wii pakke og skal montere den senere idag når hun får presangen.

Bakgrunnsinfo:

I pakken følger kun en kontroller om jeg har skjønt. Så hva trenger jeg ekstra, jeg skal ihvertfall ha 2 kontrollere til. Min datter kommer ikke til å bli en hardcore spiller for å si det slik, blir nok hovedsaklig wii sports i begynnelsen.

1. Kontrollere + Nunchuck

Kontroller + nunchuck

2. Laderpakket til kontrollerene

2 pack batteri og lader til Wii remotes

Denne burde vel fungere greit?

3. Motion pluss

Motion pluss med plastikk beskyttelse

Er dette noe vi trenger?

2. Sensor bar

Inrarød Sensor bar fra Dealextreme

Spm: Er ikke Wii i stand til å motta signaler fra kontrollerne i utgangspunktet? Hvorfor trenger jeg en slik. Og er ikke kontrollerene styrt av Bluetooth? Blir det ikke da feil med IR?

Er det noe annet jeg burde tenke på? Noe annet jeg bør ha med? Vil komponentene passe til min Norske Wii. Noen andre komponenter/utsalgsteder dere vil anbefale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1,2 og 3 kan du fint kjøpe, passer på norsk wii

den sensor bar trenger du vel ikke, det følger med. søk etter trådløse vist du heller ønsker en sånn

min personlige mening er iallfall jeg holder meg unna trådløs sensor, kjedelig når du plutselig går tom for batteri, også et spørsmål om den fungerer like bra som den orginale

Lenke til kommentar
1,2 og 3 kan du fint kjøpe, passer på norsk wii

den sensor bar trenger du vel ikke, det følger med. søk etter trådløse vist du heller ønsker en sånn

min personlige mening er iallfall jeg holder meg unna trådløs sensor, kjedelig når du plutselig går tom for batteri, også et spørsmål om den fungerer like bra som den orginale

Hehe, fant ut at det var sensor i pakken når jeg åpnet den igår ja, så den dropper jeg. trenger ikke trådløs. Tusen takk for svar. Da er det bare å bestille :)

Lenke til kommentar
Skal du bruke Wii opp imot en LCD eller plasma er det veldig lurt å kjøpe en komponent kabel. Composite kabelen gir helt forferdelige bilder på LCD har jeg erfart.

Allerede bestilt :)

Bruker den mot en LCD skjerm :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...