Gjest Guest_tammi_* Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hei! I dag når jeg våkna lå jeg i senga mi en stund, så kjente jeg noe som rant ut fra meg, som jeg anntok var mensen, siden jeg har mensen snart. Så jeg gikk på do, og når jeg var ferdig og tørka meg var det en slags gul væske som var der.. ikke urin selfølgelig.. det var liksom gulere og olje-aktig.. hva kan dette være? Jeg ble ganske redd.. Senere på dagen fikk jeg mensen, om det har noe å si. Hva kan dette være?? Hilsen redd jente 17 Jeg hadde også magesmerter.. og jeg har hatt avføring ofte i dag, noe som jeg ikke har mange ganger for dagen til vanlig. Jeg poster anonymt her fordi jeg føler meg ganske flau av hele greia.. til og med å skrive det her.. huff. Så vær så snill å ikke kom med tullesvar Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 2 ting jeg kommer på er bakteriell vaginose eller katarr, luktet utfloden? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det er vanlig med utfloder før menstruasjon. Men som rebel sier, hvis det luktet vondt kan det dreie seg om en soppinfeksjon. Medisin mot dette får du kjøpt reseptfritt på apoteket.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg vet at det ikke var utflod, det ser annerledes ut. Dette her var som olje, bare helt gult.. og det luktet ikke tror jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå