Mevon Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hei, jeg skal kjøpe meg en bærbar pc til ca. 6000kr. Den skal for det meste brukes til å spille cs 1.6, wow, se på film og surfe på nettet. Jeg har tenkt litt på denne, Asus X70IO: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=479175 Noen som har noe bedre forslag? Lenke til kommentar
davidmannen Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 denneanbefaler jeg. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 denneanbefaler jeg. det kom vi vel fran til i min tråd også eller alternativet http://www.lefdal.com/product/data/barbar-...oductTabcontent Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Ah, takk for tipset. Synd den ikke er på lager Lenke til kommentar
Keeblin Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Vet ikke om du skal være så trist for det. Jeg har prøvd å kjøpe den to ganger nå. Den har en eller annen feil som gjør at den slår seg av helt ugrunnet. Selv når man er i desktop. Ligger en tråd om det her på forumet. Jeg driver å leter etter ett godt alternativ. Acer 7735G tar jeg ikke sjansen på igjen. Samme bruk som deg Dvs. det er den modellen fra Lefdal som slår seg av(og hos Elkjøp). Den andre der heter 3375ZG, og den har dårligere (?) prosessor og mer lagringsplass. Kan jo være den funker, men vet ikke om jeg tørr å ta sjansen. Endret 17. august 2009 av Keeblin Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Åja, men jeg bestilte den som er på mpx. Tror jeg tar sjansen på at jeg ikke får problemer. Er dette en utbredt feil, eller en enkeltfeil bare du er uheldig med? Lenke til kommentar
Keeblin Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Link til Acer 7735G shutdown problemer Vel, jeg tror ikke jeg tør satse på den PC'en mer, men den må da virke for noen. Men ser at av dem som har skrevet på forumet her så er det 2 stk (meg selv inkludert) som har fått 2 bad seeds. Men den du har bestilt er en 7735ZG, som har litt andre spesifikasjoner. Endret 18. august 2009 av Keeblin Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Ok, takk for informasjonen. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ok, takk for informasjonen. kjøpte 7735g idag, måtte tilbake til elkjøp en time etterpå siden det viste seg at recoverpartisjon på hden var ødelagt og dermed kunne ingenting installeres, elkjøp sa det sku ta en time og kopiere over fra en annen hd men så viste det seg når jeg kom tilbake etter en time at folka hadde tatt helg så nå må jeg vente til mandag!. jippi for kundeservice, holde ting man lover etc etc..kunne da bare gitt meg den andre pcen de hadde på lager istedet for og få meg til og betale 6000 for og levere en pc inn på reparasjon!. nei strykkarakter til acer ( velger og tro at det kan være tilfeldigheter med hden) og absolutt strykkarakter til Elkjøp!. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå