Gå til innhold

Bærbar pc til 6000kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om du skal være så trist for det. Jeg har prøvd å kjøpe den to ganger nå. Den har en eller annen feil som gjør at den slår seg av helt ugrunnet. Selv når man er i desktop. Ligger en tråd om det her på forumet.

Jeg driver å leter etter ett godt alternativ.

Acer 7735G tar jeg ikke sjansen på igjen.

Samme bruk som deg

Dvs. det er den modellen fra Lefdal som slår seg av(og hos Elkjøp). Den andre der heter 3375ZG, og den har dårligere (?) prosessor og mer lagringsplass. Kan jo være den funker, men vet ikke om jeg tørr å ta sjansen.

Endret av Keeblin
Lenke til kommentar
Ok, takk for informasjonen.

kjøpte 7735g idag, måtte tilbake til elkjøp en time etterpå siden det viste seg at recoverpartisjon på hden var ødelagt og dermed kunne ingenting installeres, elkjøp sa det sku ta en time og kopiere over fra en annen hd men så viste det seg når jeg kom tilbake etter en time at folka hadde tatt helg så nå må jeg vente til mandag!. jippi for kundeservice, holde ting man lover etc etc..kunne da bare gitt meg den andre pcen de hadde på lager istedet for og få meg til og betale 6000 for og levere en pc inn på reparasjon!. nei strykkarakter til acer ( velger og tro at det kan være tilfeldigheter med hden) og absolutt strykkarakter til Elkjøp!.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...