FesteR Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 når jeg logger inn på dalnet så får jeg denne meldinga: You were killed by stats.dal.net stats.dal.net User has been banned from DALnet ([AKILL ID:1052601483K-h] [exp/comp] Exploited host Hva er galt og hva kan må jeg gjøre for å komme meg online igjen på dalnet? Jeg kommer utenproblermer online på undernet... Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Du har blitt banna fra Dalnet. Vent noen dager til de har fjernet bannen din. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jepp. Du har vært en SLEM gutt Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 no offence, men så merkelig melding var det vel kanskje ikke, den sa jo akkurat hva som var problemet :smile: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hvordan kan en "exploite host"en da? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 hmm, høres ut som du kan prøve å stikke ut på byen en tur å ta den en fest. Du blir ikke bænna, men kanskje kasta ut av noen dørvakter om du oppfører deg underlig;) Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Pleier å være vanlig at man ikke kan koble seg til utenlandske servere med .no host. Prøv heller en norsk server din luring ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå