jeps79 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Halloen! når det blir snakk om cpu er jeg ganske blank, ok, mhz, kjerner og sånne småting skjønner jeg, men ellers er det ganske blankt. så jeg spør likegodt her! jeg har et "msi k9n sli (ms-7250 v2)" hovedkort, med DualCore AMD Athlon 64 X2, 2600 MHz (13 x 200) 5200+ vurderer å oppgradere, så litt på denne siden, å der tror jeg alle cpu som fungerer med mitt hk står oppført LINK hva lønner seg, å hvor mye "større" cpu kan jeg ha på dette hovedkortet, å lønner det seg kanskje å bytte hk i samme slengen? litt tips og anbefalinger taes imot med stoOor takk! Hilsen Tommy AkA JEPS Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 phennom(I/II), athlon II støttes ikke. så det er ikke noen cpu det "lønner seg" å oppgradere til for deg. Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 ok, takk for svar, så da er neste fornuftige oppgradering hk+cpu.. får se litt på det da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå