TitoCosta Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Nå har det seg slik at jeg har bestilt en 320 gb's Harddisk til min HP Pavilion DV6000 . Og da må jeg selvsagt ta ut den gamle på 80 gb, men det er bare 1 problem ; Hva skal jeg gjøre med gjennoppretingspartisjonene? 80gbs disken har en C:/ disk med 67 gb og en D:/ disk med snart 7 gb ( der ligger gjennopprettingspartisjonen ) Om dere har andre tips til hva jeg bør fikse på hp pavilionen min så bare gi beskjed : ( Specs : * AMD Turion 64, dual core processor * 2 GB DDR2 memory * 15.4″ WXGA High-Definition HP BrightView Widescreen Display (1280 x 800) * 256MB NVIDIA® GeForce® Go 7200 * 80GB 5400RPM SATA Hard Drive ( skal byttes) * LightScribe SuperMulti 8X DVD+/-RW with Double Layer Support * Altec Lansing speakers built in * 3 USB ports, ExpressCard/54 Slot, Video Out, Integrated Consumer IR, 1 RJ-11, 1 RJ-45 * Windows XP ( elskeeer xp ) mvh costa Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Lag en image av D:/ og legg den inn på den nye HDen. Lenke til kommentar
TitoCosta Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Lag en image av D:/ og legg den inn på den nye HDen. Hvordan? Lenke til kommentar
TitoCosta Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Lag en image av D:/ og legg den inn på den nye HDen. Hvordan? Og i tillegg, så har jeg en cd med sånn HP DVD for systemgjennoppretting. Mvh Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Om du har CDen, trenger du sikkert ikke den partisjonen, men er ikke sikker. Stapp inn CDen og test den ut for å se hva det er. Google å finn ut hvordan du lager image. Lenke til kommentar
TitoCosta Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Om du har CDen, trenger du sikkert ikke den partisjonen, men er ikke sikker. Stapp inn CDen og test den ut for å se hva det er. Google å finn ut hvordan du lager image. Cden er FUCKED up :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå