Dermex Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Hallo er 15 år ok lurer på hva som er enn Normal Lengde på Penisen i Min alder... min er 14cm lang når den er Stiv og 10 når den henger, Bredde 3,8cm, Er det enn Normal lengde/bredde ? Pleas Seriøse Svar. Endret 16. august 2009 av Dermex Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 trur serriøst jeg har det samme, men jeg har nettop fått helt mørk stemme da :!: har ikke skjegg stubber engang.. Lenke til kommentar
PiratRaff Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Alt mellom 14-18 er normalt. Du behøver ikke tenke på det i det hele tatt, de fleste kvinnfolk bryr seg ikke om sånt Min er 21 cm erigert, men det betyr intet. Lenke til kommentar
Dermex Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Alt mellom 14-18 er normalt. Du behøver ikke tenke på det i det hele tatt, de fleste kvinnfolk bryr seg ikke om sånt Min er 21 cm erigert, men det betyr intet. Ok.. Takk Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '3' innlegg slettet fra tråden. Har man lite å bidra med, ikke opprett innlegg i tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 21cm?!?! Håper min kommer bortimot der :!: Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) 21cm?!?! Håper min kommer bortimot der :!: Det gjør du ikke. Mange damer kan ha problemer med slikt Men alt mellom 13 og 18 er visst normalt. Endret 16. august 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ikke noen vits å trakte etter en penis på 21cm. Jeg vil påstå det beste er en bra all-rounder slik at man kan benytte alle mulige slags stillinger uten større problemer. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kongen_* Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ganske mange tråder om det omvendte, men nåvel... Er 19 og har en penis ...som i erigert tilstand svarer til nettopp alderen min. Vet at dette ikke er noe abnormt, men er i alle fall klar over at det er et greit stykke over gjennomsnittet. I denne forbindelse tenker jeg meg at det kanskje kan bli trøblete i visse situasjoner, lurer bare på om jeg har grunn til å bekymre meg eller om det først er over tjuetallet at det egentlig har noe særlig uttelling på den negative siden av skalaen? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Innlegg fra en tilsvarende tråd er flyttet over i denne. Da forumet kategoriserer innlegg etter når de ble opprettet kan det forekomme at noen innlegg ikke ligger i kronologisk rekkefølge. Husk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ganske mange tråder om det omvendte, men nåvel... Er 19 og har en penis ...som i erigert tilstand svarer til nettopp alderen min. Vet at dette ikke er noe abnormt, men er i alle fall klar over at det er et greit stykke over gjennomsnittet. I denne forbindelse tenker jeg meg at det kanskje kan bli trøblete i visse situasjoner, lurer bare på om jeg har grunn til å bekymre meg eller om det først er over tjuetallet at det egentlig har noe særlig uttelling på den negative siden av skalaen? Jeg er personlig litt under deg, da under 19-tallet, men over snittet. Har blitt veldig godt tatt i mot og er veldig fornøyd. Men selv jeg opplever at det er ikke alle posisjoner som er behagelig for jenten, enkelte posisjoner må så godt som omgås, og andre må gjøres forsiktig. Så du kan oppleve at den er rett og slett litt for lang for enkelte posisjoner. Lenke til kommentar
Right Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg er personlig litt under deg, da under 19-tallet, men over snittet. Har blitt veldig godt tatt i mot og er veldig fornøyd. Men selv jeg opplever at det er ikke alle posisjoner som er behagelig for jenten, enkelte posisjoner må så godt som omgås, og andre må gjøres forsiktig. Så du kan oppleve at den er rett og slett litt for lang for enkelte posisjoner. Det må vel rett og slett bare prøves ut med jenta, ja. Kan variere en del. Endret 16. august 2009 av Right Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå