BadFurDay Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg er vurderer å gå til anskaffelse av noen snasne hodetelefoner til bruk for hjemmekino og spilling. Har så og si sett meg blind på alt som er tilgjengelig der ute, og klarer ikke finne frem til hva som måtte passe for meg (og være verdt pengene samtidig). Ettersom det er film og spilling det skal brukes til ser jeg jo helst at det er surround muligheter i det (Kan noen si meg hvordan dette oppleves i hodetelefoner?). Og at det er trådløst er jo en fordel. Men dersom dette er noe som forværrer kvaliteten drastisk så er ikke trådløst noe must. Prisen bør helst ikke overstige 3000. Noen der ute med mer peiling og oversikt enn meg som kan hjelpe meg med å finne frem til noe brukende? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Hehe joa, vil vel ha litt mer hifi enn som så Og så er den usb ser jeg O.o Det jeg er på jakt etter skal da ikke brukes sammen med pc Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 For å si det slik så får du ikke hodetelefoner med "surroundmuligheter" som også er hifi. Er det hifi er det stereo. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Neinei, skal vel nevnes at jeg er litt grønn på det audiofile området da Men du skjønte sikkert hva jeg mente uansett. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Noen der ute med mer peiling og oversikt enn meg som kan hjelpe meg med å finne frem til noe brukende? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Er du helt bombesikker på at du må ha ett 7.1/5.1 headsett eller bare ett meget bra et? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Nei jeg MÅ jo ikke ha det. Men som sagt så skal det hovedsaklig brukes til film, så om det er tilgjengelig så gjør det ikke noe for å si det slik. Men dersom du kan anbefale et headset som gjør at jeg glemmer at surround-opplevelsen ikke er der så fyr løs! Prisen er ikke noe hindring, innenfor rimelighetens grenser da så klart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå