gregz18 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg kjøpte en digital klokke fra clas ohlson, og på selve klokken står det ''Water 30m resist'', på baksiden av klokken står det ''Water resistant 3 BAR'', på emballasjen til klokken står det ''waterproof 30 m'', men på den norske bruksanvisningen inni står det at klokken tåler kun regn og vannsprut, ikke å bli senket ned i vann. Hva er det egentlig som stemmer? Klokken ser og føles helt vanntett ut, så jeg er veldig forvirret! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Har du planer om å senke den i vann? Lenke til kommentar
gregz18 Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Har du planer om å senke den i vann? Det jeg mener er jo selvfølgelig at det står på bruksanvisningen at klokken ikke kan være under vannoverflaten (ikke at den skal senkes til bunns) Lenke til kommentar
gregz18 Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Har du planer om å senke den i vann? det at det står ''kan ikke senkes ned i vann'' i bruksanvisningen betyr ikke at klokken ikke tåler å bli senket til bunns i et hav. det betyr at den ikke kan være under vannoverflaten, som f.eks. i et basseng. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er vel bare å prøve, er den ikke vantett klager du . Lenke til kommentar
gregz18 Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Er vel bare å prøve, er den ikke vantett klager du . ja, jeg vet, men problemet er at siden jeg skal dra utenlands i morgen tidlig og at det er søndag i dag, får jeg ikke byttet den før jeg drar, og jeg trenger virkelig en VANNTETT klokke dit jeg skal... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Da burde du ikke handlet hos Clahs Olson, da burde du prøvd en dykkerforretning. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 "30 meter/3 ATM" er ikke vanntett, du bør ikke dykke, bade eller dusje med den klokken. For dykking bør klokken minst være merket med 200 meter. Du kan lese mer om slik merking her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå