Gå til innhold

VLC, får ikke fullskjerm på riktig skjerm.

ku7

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lykkes i å finne riktig kombinasjon av tilkobling og utkobling av skjermene mine for å få fullscreen i VLC på riktig skjerm under forskjellige situasjoner.

Kjører to skjermer, en liten 19" og en 37" tv. På dagtid vil jeg bruke 37" som hovedskjerm for spilling og andre oppgaver, mens fullskjerm videoavspilling foregår på 19"-en. På kvelden ønsker jeg å snu dette. Hvordan får jeg endret hvilken skjerm VLC regner som primær og sekundær skjerm? Virker ikke egentlig som den følger windowsinstillingene?

Endret av AAsaboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

går du inn i skjerminnstillingene, og har koblet til begge skjermene samt trykket fn+f4 eller hva du bruker, skal du kunne endre hvilken skjerm som er "standard". da er det bare kjapt inn i innstillingene på kvelden og endre tilbake. skal ikke være verre tror jeg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har et lignende problem.. Når jeg drar vlc over til den eksterne skjermen (TV) får jeg sett film, men når jeg trykker på fullskjerm forsvinner den fra den eksterne og popper opp på lap-top'en. Har prøvd å laste ned siste utgave av VLC uten at det hjalp.

Noen ideer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...