ku7 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg har ikke lykkes i å finne riktig kombinasjon av tilkobling og utkobling av skjermene mine for å få fullscreen i VLC på riktig skjerm under forskjellige situasjoner. Kjører to skjermer, en liten 19" og en 37" tv. På dagtid vil jeg bruke 37" som hovedskjerm for spilling og andre oppgaver, mens fullskjerm videoavspilling foregår på 19"-en. På kvelden ønsker jeg å snu dette. Hvordan får jeg endret hvilken skjerm VLC regner som primær og sekundær skjerm? Virker ikke egentlig som den følger windowsinstillingene? Endret 16. august 2009 av AAsaboy Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Tools - preferences - video - video device? Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Bare valget: Default. Der Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 OS bruker du? Og har du nyeste VLC versjon?(Viktig) -Ullsokk1 Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 XP sp2 VLC media player 0.9.8a Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hadde samme problem når jeg brukte Win 7 RC versjon, men vet ikke om det var fordi jeg hadde eldre versjon av vlc eller ikke. Prøv å last ned den nyeste da? :-) Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Da gjør jeg det så får vi se om jeg starter opp igjen tråden eller ikke. Takk så lenge Lenke til kommentar
K011 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 går du inn i skjerminnstillingene, og har koblet til begge skjermene samt trykket fn+f4 eller hva du bruker, skal du kunne endre hvilken skjerm som er "standard". da er det bare kjapt inn i innstillingene på kvelden og endre tilbake. skal ikke være verre tror jeg. Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Løste seg fort med nye versjonen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Løste seg fort med nye versjonen Gjør som oftest det og lønner seg ikke å benytte seg av beta når ene har problemer Lenke til kommentar
m1lla Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg har et lignende problem.. Når jeg drar vlc over til den eksterne skjermen (TV) får jeg sett film, men når jeg trykker på fullskjerm forsvinner den fra den eksterne og popper opp på lap-top'en. Har prøvd å laste ned siste utgave av VLC uten at det hjalp. Noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå