circa Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) En kamerat av meg sa at han kunne se hvem han kom i klasse med på VGS via den siden, men jeg aner ikke hva skolearena er. Åssen logger man inn? Er det som It's Learning elns? Hva er det fornoe? Endret 16. august 2009 av circa Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 SkoleArena er en side der man kan holde et øye med blant annet fravær, karakterer og vurderinger. For de som har tilgang fra andre år, så vil sannsynligvis gruppelistene være offentliggjort så man får se hvem man skal gå i klasse med. De som ikke har fått tilgang, som trolig gjelder alle som kommer fra ungdomsskolen, så er det bare å vente. Du får tilgang i løpet av de første dagene om skolen/fylkeskommunen benytter SkoleArena. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Har hørt man kunne gjøre det samme på itl, men kommer ikke inn. Får ikke sendt pw eller, for husker ikke helt hvilken email jeg brukte Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 prøvde akkurat på fronter, funker jammen det. passord og lignende fra tidligere år da, så de som kommer fra ungdomsskolen må nok vente ja. Lenke til kommentar
circa Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Da får jeg vel vente til imorgen med å få vite det, og det er da ingen krise Takker for svar Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hvis du logger på Itsern og så ser du øverst til høyre så står det SkoleArena. Trykk på den, og så kommer det opp et nytt vindu hvor du kan se fag med klasselister, kontaktinfo, karakterer, vurderinger osv. Har selv vært inne der nå og sett klassen min for VG2. Hvis du starter VG1 nå så får du bruker og passord til itsern av læreren din i guess. Itsern.com - itslearning.com - samma greia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå