Gjest Gjest*venninne Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Håper ikke at dette høres altfor "fjortis" ut, men har ei venninne som jeg egentlig har kjent i mange år, så vi er nesten barndomsvenner, og vi har hatt det mye moro sammen opp igjennom årene, i alle fall tidligere. Problemet er bare at idag, så hører jeg sjeldnere og sjeldnere fra venninna mi, spesielt når hun er blitt sammen med en type. Da svarer hun bare korte svar på SMS, f.eks så kan jeg skrive en lang melding og fortelle og sitter og venter på at hun skal svare, og så får jeg bare " ok" eller "ja". Ikke noe mere.. Når det er slutt med typen og hun har lyst til å gå ut og finne på noe, da ringer hun meg, men sjelden ellers. Blir litt skuffa, for man skal vel kunne holde litt kontakten ellers også eller? Men virker som hun ikke gidder å svare meg bare fordi hun er mer opptatt av typen. Men hvis han slår opp, da er jeg bra nok. Hvorfor er folk på den måten? Først så blir du sammen med en type, og så kommer alle vennene i andre rekke, men så hvis det blir slutt, så forventer man at man skal stå der med åpne armer? Egentlig så har jeg mest lyst til å være "opptatt" neste gang det blir slutt, men så klarer jg ikke det heller. Er jo glad i henne også, men hvordan skal jg få henne til å forstå at hun sårer meg når hun overser vennskapet vårt bare fordi hun har fått seg type? Er ikke så lett å ta opp sånne ting. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hva med å fortelle henne hvordan du føler det? Been there, done this btw. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er ikke bare jenter som opplever dette, men også gutter. Har gått igjennom dette med endel av kompisene mine, heldigvis ikke alle samtidig. Min erfaring er at det gir seg etter en stund. Kan ta alt fra en mnd til fem år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå