Ingalill Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Er det noen som vet hva inc. VAT betyr? Inkludert VAT er prisen 30.65 pund Ikke inkludert VAT er prisen 35.25 pund Noen som vet hva dette er? Er det moms eller noe sånt? Kommer det også noen andre rare kostnader? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 VAT er det samme som moms ja. Står forøvrig for Value Added Tax. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Value_added_tax Var første som kom opp på google Lenke til kommentar
Ingalill Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 VAT er det samme som moms ja. Står forøvrig for Value Added Tax. Okei takk:) Om jeg kjøper fra Dogfunk.com får jeg andre kostnader? Toll eller noe sånt crap? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Det er toll på klær ja. I tillegg betaler du m.v.a. av hele beløpet om prisen på varen uten frakt er over 200kr. + fortollingsgebyr som varierer alt etter hvilket firma som håndterer forsendingen (standard for posten er forenklet fortolling på 103 kr) Endret 15. august 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Ingalill Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Det er toll på klær ja. I tillegg betaler du m.v.a. av hele beløpet om prisen på varen uten frakt er over 200kr. + fortollingsgebyr som varierer alt etter hvilket firma som håndterer forsendingen (standard for posten er forenklet fortolling på 103 kr) OK... Om jeg kjøper noe for £83, hva blir det hele beløpet? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Tollvesenets Importkalkulator Det kan du enkelt finne ut av selv Lenke til kommentar
Ingalill Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Tollvesenets Importkalkulator Det kan du enkelt finne ut av selv Takk Total sum kr 1 162... For noe crap med toll og mums... Jaja takker for alle svar... Foresten, noen som vet av en bra nettbutikk for WeSC, DC, Swag osv ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå