Gå til innhold

Tips til fritidsaktivitet til en 14 år gammel gutt?

Lionsdale

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg er en gutt på 14 år og leter etter en ''fritids-ting'' å drive med på utenfor Mine interreser med mine venner og Skolen.

Jeg er nærmest desperat etter noe å gjøre pga. pcen oppsluker meg, jeg prioterer selvfølgelig tid sammen med venner og skole samt hobbyer forran pcen men føler at pcen ennå sluker opp for mye tid.

Hadde vært veldig greit med noen tips fra dere der ute ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier ikke noe om hvor mye penger du har og bruke så jeg kommer med noen forslag som kanskje er litt dyre og drive på med men gøy er det.

Paintball, Trail, Volleyball, basket, klatring, sykling eller kanskje frimerkesamling ?

Det er mange muligheter, om du sier litt mer om hva du liker og holde på med?

evt noen ramme på pris, og kanskje hvor i landet du bor?

Lenke til kommentar
Du sier ikke noe om hvor mye penger du har og bruke så jeg kommer med noen forslag som kanskje er litt dyre og drive på med men gøy er det.

Paintball, Trail, Volleyball, basket, klatring, sykling eller kanskje frimerkesamling ?

Det er mange muligheter, om du sier litt mer om hva du liker og holde på med?

evt noen ramme på pris, og kanskje hvor i landet du bor?

Jeg bor jo i en liten bygd 1 time fra Oslo .. ikke så mye finne på hehe, fins jo tennis baner og et treningssenter men er jo 300kr i måneden for å trene der...

Jeg er jo også vledig interresert i fotball og driver med det 3 dager i uka..

Om Vinteren er jeg aktiv i Vintersporter som å stå på ski og Snowboard på fjellet ;)

Prøvde å selvfølgelig skaffe meg en sommerjobb for å få inn litt penger men uten hell pga. alderen min ...

Men er ikke no sånn Stort med penger jeg har hehe .. Men noe som har en prisramme på rundt 100-200kr maks i måneden eks. å drive med da ..

Endret av Lionsdale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...