Gå til innhold

Hva synes folk om lett-brus?

Peppep

Anbefalte innlegg

Light Ruler!

Ja, light brus er konge!

Vanlig brus har sykt mye med sukker, hvertfall Coca cola! Det er mye større sjangse får å få sukkersyke (Diabetes) når man drikker vanlig cola, enn å drikke light brus ;)

Likte veldig godt Vanlig cola før, men så begynte jeg å like light, og syns den er god nå jeg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hater lett brus all lett brus cola light solo light (ikke det at solo er godt i utgangspunktet men) 7up light.

Ingen er gode hvis du må slanke deg så ta heller å kjøp en vanlig cola og ta deg en løpetur istede det er nå min mening :D

Lenke til kommentar

Solo pluss er den beste av alle soloene. Men, solo pluss er da bare godt en gang i blandt. Jeg skal gå på butikken og kjøpe en av hver sort for så å teste tenker jeg...

Må bare fixxe penger først :roll:

Jeg mener at det må være den beste måten å teste brus på?

Cola er godt, men jeg er snart gått helt lei den.

Fanta Exotic må da være sukkerbombe?

Kommer tilbake med testresultater senere når jeg har skaffet penger og drukket brusen :)

Lenke til kommentar

Jeg ser det er noen som mener at pepsi er den eneste produsenten som bhar akseptabeleller good smak.

Dette måjeg si meg fulstendig uenig i :D den smaker ok den første slurken hvis den er kald og har kullsyre, men så fort den har vært åpen noen minutter så smaker den ***** den går fra ok til den værste brusen på markedet!(bortsett fra tamm og varm solo pluss)

Så jeg sier bare go CocaCola :woot:

Lenke til kommentar
den driten som erstatter sukkeret i lighten er vel like skadelig som sukker tenker jeg.. men en får vel kanskje ikke sukkersjuka av det? vel vel, hva er ikke farlig i verdene..

du kan faktisk få diabetes, kreft og altslags tull av alle de e-stoffene som erstatter sukkeret i lettbrus (mener jeg å ha lest), lettbrus er egentlig farligere å drikke veldig mye av en vanlig brus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...