Gå til innhold

Hva synes folk om lett-brus?


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er nå inne i et ikke-drikke-noe-med-farlig-mye-sukker prosjekt, og for å ikke gå på en smell (:p) så har jeg kjøpt diverse light brus. Eneste konklusjonen er at light er noe dritt. Jeg er nødt til å drikke vann, smaker mye bedre enn light skvip

Lenke til kommentar
Hva mener dere om Cola Light osv? Er det brus? :p Jeg mener at norsk Coca Cola Light smaker helt forjævli, men av en eller annen grunn så smaker vanlig Cola i Spania grusomt, mens Cola Light er godt. Merkelig..

 

Noen synspunkter/meninger/erfaringer?

 

Nå er cola/cola light helt lik i hele verden.

Den eneste brusen fra Coca-cola company som varierer fra land til land er Fanta Orange.

 

Btw: Den nye cola light lemon.....dødsdigg!

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke søtningsmidlene. Alt jeg har smakt av lett-produkter, har en eller annen fæl bi/ettersmak.

Og siden jeg har skrevet en oppgave om aspertam, noe som gir meg ekstra insitament til å holde meg langt vekke fra slike produkter.

Lenke til kommentar

Hva mener dere om Cola Light osv? Er det brus?  Jeg mener at norsk Coca Cola Light smaker helt forjævli, men av en eller annen grunn så smaker vanlig Cola i Spania grusomt, mens Cola Light er godt. Merkelig..  

 

Noen synspunkter/meninger/erfaringer?  

 

Nå er cola/cola light helt lik i hele verden.

Den eneste brusen fra Coca-cola company som varierer fra land til land er Fanta Orange.

 

Btw: Den nye cola light lemon.....dødsdigg!

 

Prøv å ta med deg en flaske cola fra tyrkia f.eks og når du kommer hjem drikker du den + en norsk cola, så sammenligner du smaken. Oppskriften er den samme, men smaken blir anderledes av b.l.a. kvaliteten på varene som er i cola`en... Cola laget på "jalla" vann smaker ikke likt som en cola som er lagt på godt norsk vann... Sånn er det bare!

:woot:

Lenke til kommentar
Hva mener dere om Cola Light osv? Er det brus? :p Jeg mener at norsk Coca Cola Light smaker helt forjævli, men av en eller annen grunn så smaker vanlig Cola i Spania grusomt, mens Cola Light er godt. Merkelig..

 

Noen synspunkter/meninger/erfaringer?

 

Nå er cola/cola light helt lik i hele verden.

Den eneste brusen fra Coca-cola company som varierer fra land til land er Fanta Orange.

 

Btw: Den nye cola light lemon.....dødsdigg!

 

Pøh! Som Nerdiboy sier, er oppskriften den samme, men produktet blir ikke det samme pga dårligere varer. Har kanskje noe med vannet i Spania å gjøre. Jeg vet at Spansk Cola er mye dårligere enn Norsk Cola.

 

Edit: Rette BBCode :oops:

Lenke til kommentar
Jeg er nå inne i et ikke-drikke-noe-med-farlig-mye-sukker prosjekt, og for å ikke gå på en smell (:p) så har jeg kjøpt diverse light brus. Eneste konklusjonen er at light er noe dritt. Jeg er nødt til å drikke vann, smaker mye bedre enn light skvip

 

Jaggu.. Jeg er ikke inne i noe ikke-drikke-fali :lol: sukker-greier, men jeg er enig med at vann er bedre enn light brus.

 

Men det er ikke et like ille seig lag i kjeften etter å ha drukket light brus da :/

Lenke til kommentar

Prøv å ta med deg en flaske cola fra tyrkia f.eks og når du kommer hjem drikker du den + en norsk cola, så sammenligner du smaken. Oppskriften er den samme, men smaken blir anderledes av b.l.a. kvaliteten på varene som er i cola`en... Cola laget på "jalla" vann smaker ikke likt som en cola som er lagt på godt norsk vann... Sånn er det bare!

:woot:

 

Uvitenhet er vanskelig å diskutere mot.

 

Alle Cola-tapperier er pålagt å rense vannet de bruker til produksjon. Dermed så er det kun i din fantasi at colaen smaker annerledes.

Kall det gjerne en Placebo.

 

Det tapperiene gjør er å fylle vann og hive i sukker.

Colaessensen kommer fra Skottland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...