Peppep Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hva mener dere om Cola Light osv? Er det brus? Jeg mener at norsk Coca Cola Light smaker helt forjævli, men av en eller annen grunn så smaker vanlig Cola i Spania grusomt, mens Cola Light er godt. Merkelig.. Noen synspunkter/meninger/erfaringer? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg er nå inne i et ikke-drikke-noe-med-farlig-mye-sukker prosjekt, og for å ikke gå på en smell () så har jeg kjøpt diverse light brus. Eneste konklusjonen er at light er noe dritt. Jeg er nødt til å drikke vann, smaker mye bedre enn light skvip Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hva mener dere om Cola Light osv? Er det brus? Jeg mener at norsk Coca Cola Light smaker helt forjævli, men av en eller annen grunn så smaker vanlig Cola i Spania grusomt, mens Cola Light er godt. Merkelig.. Noen synspunkter/meninger/erfaringer? Nå er cola/cola light helt lik i hele verden. Den eneste brusen fra Coca-cola company som varierer fra land til land er Fanta Orange. Btw: Den nye cola light lemon.....dødsdigg! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg klarer ikke søtningsmidlene. Alt jeg har smakt av lett-produkter, har en eller annen fæl bi/ettersmak. Og siden jeg har skrevet en oppgave om aspertam, noe som gir meg ekstra insitament til å holde meg langt vekke fra slike produkter. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Btw: Den nye cola light lemon.....dødsdigg Det må jeg si meg svært enig i skulle bare ha vært vanlig cola. Smake mye mer lemon av den enn Pespsi twist Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hva mener dere om Cola Light osv? Er det brus? Jeg mener at norsk Coca Cola Light smaker helt forjævli, men av en eller annen grunn så smaker vanlig Cola i Spania grusomt, mens Cola Light er godt. Merkelig.. Noen synspunkter/meninger/erfaringer? Nå er cola/cola light helt lik i hele verden. Den eneste brusen fra Coca-cola company som varierer fra land til land er Fanta Orange. Btw: Den nye cola light lemon.....dødsdigg! Prøv å ta med deg en flaske cola fra tyrkia f.eks og når du kommer hjem drikker du den + en norsk cola, så sammenligner du smaken. Oppskriften er den samme, men smaken blir anderledes av b.l.a. kvaliteten på varene som er i cola`en... Cola laget på "jalla" vann smaker ikke likt som en cola som er lagt på godt norsk vann... Sånn er det bare! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Hva mener dere om Cola Light osv? Er det brus? Jeg mener at norsk Coca Cola Light smaker helt forjævli, men av en eller annen grunn så smaker vanlig Cola i Spania grusomt, mens Cola Light er godt. Merkelig.. Noen synspunkter/meninger/erfaringer? Nå er cola/cola light helt lik i hele verden. Den eneste brusen fra Coca-cola company som varierer fra land til land er Fanta Orange. Btw: Den nye cola light lemon.....dødsdigg! Pøh! Som Nerdiboy sier, er oppskriften den samme, men produktet blir ikke det samme pga dårligere varer. Har kanskje noe med vannet i Spania å gjøre. Jeg vet at Spansk Cola er mye dårligere enn Norsk Cola. Edit: Rette BBCode :oops: Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Pepsi max er konge Den eneste brusen jeg ikke går lei i lengden Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg er nå inne i et ikke-drikke-noe-med-farlig-mye-sukker prosjekt, og for å ikke gå på en smell () så har jeg kjøpt diverse light brus. Eneste konklusjonen er at light er noe dritt. Jeg er nødt til å drikke vann, smaker mye bedre enn light skvip Jaggu.. Jeg er ikke inne i noe ikke-drikke-fali sukker-greier, men jeg er enig med at vann er bedre enn light brus. Men det er ikke et like ille seig lag i kjeften etter å ha drukket light brus da :/ Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Prøv å ta med deg en flaske cola fra tyrkia f.eks og når du kommer hjem drikker du den + en norsk cola, så sammenligner du smaken. Oppskriften er den samme, men smaken blir anderledes av b.l.a. kvaliteten på varene som er i cola`en... Cola laget på "jalla" vann smaker ikke likt som en cola som er lagt på godt norsk vann... Sånn er det bare! Uvitenhet er vanskelig å diskutere mot. Alle Cola-tapperier er pålagt å rense vannet de bruker til produksjon. Dermed så er det kun i din fantasi at colaen smaker annerledes. Kall det gjerne en Placebo. Det tapperiene gjør er å fylle vann og hive i sukker. Colaessensen kommer fra Skottland. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hater light-brus. Ødelegger ryktet til selskapene som lager de. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Light-brus er forsåvidt greit, men jeg drikker mye heller original! btw, fake colaer smaker bajs, bortsett fra Pepsi. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg liker alle cola brus jeg. Light merker du kullsyren enklere enn vanlig cola. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg liker alle cola brus jeg. Light merker du kullsyren enklere enn vanlig cola. Ikke si at du liker Hakon Cola Classic?? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 All light-brus smaker pyton, aspartam er scheit. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Haakon Clasic Cola light er møkkabrus... Original cola er det eneste som duger for meg, er muligens litt hekta Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Haakon Clasic Cola light er møkkabrus... Original cola er det eneste som duger for meg, er muligens litt hekta Alle Haakon cola brus smaker hæggel!! Rett og slett det verste jeg har smakt siden krigen starta! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Generelt sett avskyr jeg light brus (og saft for den saks skyld) Men jeg prøvde den der nye coca-cola light lemon for en stund tilbake... den var ikke så værst, men den slår ikke vanlig cola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå