Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Gutt 14, spørsmål angående trang forhud?

Gjest Gutt14

Anbefalte innlegg

Ja, altså, jeg har for trang forhud :dontgetit: Jeg skal begynne i 9. klasse nå, og det er jo ikke for ingenting vi har sexundervisning i 9.klasse, plutselig så ligger jeg der, man vet jo aldri.

Såå, ja, jeg lurer litt på hva jentene synes om trang forhud, og hva jeg burde gjøre, omskjære meg, eller "åpne" litt :p Og jeg har ikke så veldig lyst til og gå til foreldrene mine med problemet, vis dere skjønner :p

Så jeg lurer også på hvordan jeg kan få gjort denne operasjonen uten at de får vite om det.

Jeg vil helst ikke vente til jeg blir 18.

Takk for alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk ut klara-klok.no o.l. Du får nok kjøpt en eller annen krem reseptfritt på apoteket du skal smøre på dag og kveldstid i noen måneder som skal gjøre det bedre.

Da kan du selvfølgelig være anonym når du kjøper det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da jeg var liten (husker ikke hvor gammal) hadde jeg veldig trang forhud. det begynte med at det svidde litt der nede og jeg snakket med pappa om det. Vi dro til lege og han sa at jeg skulle dra ned forhuden og ta den opp igjen hver kveld i ett år. Gjorde det i kanskje et halvt år og nå er det mye bedre :) Da det startet var det ikke sjangs for å få trukket tilbake forhuden fordi den var så stram. Når jeg tilslutt fikk trukket den tilbake gjorde det veldig vondt de første gangene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...