Gjest Gutt14 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ja, altså, jeg har for trang forhud Jeg skal begynne i 9. klasse nå, og det er jo ikke for ingenting vi har sexundervisning i 9.klasse, plutselig så ligger jeg der, man vet jo aldri. Såå, ja, jeg lurer litt på hva jentene synes om trang forhud, og hva jeg burde gjøre, omskjære meg, eller "åpne" litt Og jeg har ikke så veldig lyst til og gå til foreldrene mine med problemet, vis dere skjønner Så jeg lurer også på hvordan jeg kan få gjort denne operasjonen uten at de får vite om det. Jeg vil helst ikke vente til jeg blir 18. Takk for alle svar Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Tror at du først og fremst skal manne deg opp til å si det til dine foreldre. Flaut kan det være men det er kjipt å gå rundt med trang forhud. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Viss du absolutt ikke vil fortelle det til foreldrene dine kan du prøve å tøye fram til du blir 16. Da kan du vel gå til doktoren og få ordnet det uten at de trenger og vite om det. Lenke til kommentar
Gjest Gutt14 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Så jeg må altså vente til jeg blir 16. Ingen annen måte? Lenke til kommentar
jarah Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Sjekk ut klara-klok.no o.l. Du får nok kjøpt en eller annen krem reseptfritt på apoteket du skal smøre på dag og kveldstid i noen måneder som skal gjøre det bedre. Da kan du selvfølgelig være anonym når du kjøper det. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=756497 Finnes også flere tråder om det, tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest gutt16 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Da jeg var liten (husker ikke hvor gammal) hadde jeg veldig trang forhud. det begynte med at det svidde litt der nede og jeg snakket med pappa om det. Vi dro til lege og han sa at jeg skulle dra ned forhuden og ta den opp igjen hver kveld i ett år. Gjorde det i kanskje et halvt år og nå er det mye bedre Da det startet var det ikke sjangs for å få trukket tilbake forhuden fordi den var så stram. Når jeg tilslutt fikk trukket den tilbake gjorde det veldig vondt de første gangene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå