Gå til innhold

Filme med mitt Canon EOS 450D?


Anbefalte innlegg

Jeg har sett noen "film-snutter" på Youtube som viser at det er mulighet for å filme med 450D, men jeg skjønner ikke helt hvordan. En "fyr" fra Russland har tydeligvis klart å lage et program som lar deg filme med ditt eos 450D, men kamera må samtidig være koblet til en pcenhet. (jeg har Mac) Jeg har lastet ned dette programmet, men får det alikevel ikke til. Kommer bare frem en "error-melding" når jeg starter programmet. Noen som har kommer borti på det samme problemet?

Mitt egentlige spørsmål er vel om noen her vet om et program som enten kan installeres direkte på Conon 450D, eller et program som må brukes via en PC/MAC, som lar deg få mulighet til å filme(?)

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du link til dette ? Tviler på at det er mulig med mindre man er veldig glad i å fylle minnekort med seriebilder og så lappe det sammen til en film i etterkant.

 

Er ikke verre enn at programmet tar opp live-view streamen, dette kan du gjøre med D300en din også, men du må ha den tilkoblet til en PC

Lenke til kommentar

Gå til google, søk EOS Camera Movie Record....

 

Begrensingene? Ca. 20 fps, ingen lyd, må være tilkoblet data via USB-kabel.

 

Det positive? Kul dybdeskarphet ^_^

 

Kan jo kobles til bærbar pc + mikrofon, for å gjøre den "portabel", men skal du først filme så er det mye enklere å bare skaffe seg et 500D.

 

LiveView-streamen har faktisk god kvalitet :)

Endret av victoryseieren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...