Duckroll591 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hei, jeg tenker på å kjøpe 20kg proteiner fra en side i UK, men lurer på om det kommer moms og noen evt. tollgebyrer i tillegg till prisen? har aldri bestillt noe fra utlandet så jeg er helt blank hehe:p Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Du kommer ikke (uten videre) utenom 25% moms på varer og frakt, og antageligvis et fortollingsgebyr på rundt et par hundre. Og er du heldig kan kanskje noen andre fortelle om det er toll på slikt. Lenke til kommentar
snusmumrika Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hei, jeg tenker på å kjøpe 20kg proteiner fra en side i UK, men lurer på om det kommer moms og noen evt. tollgebyrer i tillegg till prisen? har aldri bestillt noe fra utlandet så jeg er helt blank hehe:p Eller hvis du bor nær svenskegrensa kan du sende det poste restante et postkontor der. Innad i EU er det ikke noe toll/ moms. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=778894 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hei, jeg tenker på å kjøpe 20kg proteiner fra en side i UK, men lurer på om det kommer moms og noen evt. tollgebyrer i tillegg till prisen? har aldri bestillt noe fra utlandet så jeg er helt blank hehe:p Er prisen over 200 kroner, så kommer det moms, toll og gebyr på hele forsendelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå