Duckroll591 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hei, jeg tenker på å kjøpe 20kg proteiner fra en side i UK, men lurer på om det kommer moms og noen evt. tollgebyrer i tillegg till prisen? har aldri bestillt noe fra utlandet så jeg er helt blank hehe Lenke til kommentar
Teac Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hei, jeg tenker på å kjøpe 20kg proteiner fra en side i UK, men lurer på om det kommer moms og noen evt. tollgebyrer i tillegg till prisen? har aldri bestillt noe fra utlandet så jeg er helt blank hehe Moms kommer tilegg ja. 25 % i tilegg må du regne med moms på frakten. Tviler på du sparer noe særlig på dette. Frakten kommer nok til å bli dyr + du må ut med tollgebyrer. I tilegg bør du være nøye med hva dette pulveret inneholder. Pulveret inneholder sannsynligvis ikke mer enn 90% og de resterende 10 prosentene kan være fyllt opp med effendrin eller lignende som blir sett på som ulovlig narkotika. Det trenger ikke å være det, men jeg ville vært helt sikker før jeg bestillte. Du trenger ikke å dra lenger enn til Sverige før du kan få tak i proteinpulver som inneholder stoffer som går under norsk narkotikalovgivning. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Bestil fra en seriøs side ihvertfall, og ja det kommer til å bli dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå