mopani Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ja, jeg lurer altså på hvor jeg kan få kjøpt gamle Playstation ( den første Playstation ) spill? Noen som vet om noen sider på nettet? Mange spill fra bardommen som jeg gjerne skulle prøvd igjen.. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 De fleste spill butikker har dette. Eller så kan du gå i brukt butikker. Har sett masse av dette i byyn. Veit ikke noen sider på nettet, dog søk på google Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Viss du har PS3 så ligger det mange ute på de forskjellige PSN store'ene EDIT: 6666 Endret 15. august 2009 av SideSwipe Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 På gamestop selger de en del Playstation 1 spill. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Finner masse på QXL eller finn.no også. Folk som selger svære samlinger. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Du finner garantert en hel haug på Ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå