Daxt3r Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Er ute etter en rimelig 360, då med 60GB hdd. Evt. arcade for so å kjøpe hdd. Såg elkjøp har et meget godt tilbud, men kan nok ta si tid før dei får nåke på lager i nettbutikken.(har sendt epost ang. den, skulle få svar når den var komt) http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll...60-arcade-pakke http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll...0-premium-pakke Nåken som veit om andre billige plassa som har 360? Helst norsk, då eg ikkje gidde å få tak i nytt adapter. Endret 15. august 2009 av Daxt3r Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Så gamestop hadde til 999 for arcade, vet ikke om det er fortsatt. så også billig 20gb hdd på finn.no for en stund siden for 200kr 60gb er vel rundt 500kr i brukt Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg er ute etter en pro/premium selv. Pakkene hos elkjøp ser jo definitivt attraktive ut! Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Bestilte meg en Premium pakke m/ 360, 2 kontrolla, Fable 2, Halo 3, PGR, Connect og Trivial(trur eg) Uansett, kom på ~2600 kr levert, ganske rimelig ja. PS: Spurte om det var mulig å bruke Collect@Store(hente i butikk), men dette var altso ikkje mulig på produktet Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Jeg ser at gamestop selger premium for 1799 + 1 spill. Dette ligger under Pre-played fanen. Spørsmålet er jo om maskinen også er brukt? Sannsynligvis :/ Dersom maskinen er ny så er jo dette gull! Prøvde å ringe diverse butikker i Oslo men ingen tok telefonen. Endret 19. august 2009 av Minigud Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 svaret ditt står jo i annonsen.. "Gjelder kun brukt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå