Sandsvei Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hei, Pr dags dato har jeg 10mbit på hybelen som jeg deler med 2 andre. Dette blir byttet ut med 30mbit fiber om en uke eller to. Tingen er at vi har trådløst, og det fungerer ekstremt dårlig. Ruteren klikker hele tiden ved nedlasting og signalet er til tider veldig dårlig. Så vi bestemte oss for å legge kabel fra ruter til pc. Men er det noen enklere alternativer som å bruke strømnettet gjennom disse "kontaktene" man får kjøpt? Er dette stabilt? Vil jeg kunne få utnyttet hele linja? Isåfall hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
delfin Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Skal fint klare 30mbit på dem ja Bare sørg for å få siste versjon... Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=430165 Tenkte kanskje på denne. Hva tror dere? Jeg må ha minst 3 kontakter så. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 jeg har 4 stk av dlan 200 versjonen selv og er veldig fornøyd. den du linker til er 85mbit, mens 200 er...200. dere får vurdere krava selv og om det er verdt prisen. jeg gikk for 200 stort sett fordi den har integrert stikkontakt Lenke til kommentar
JAH Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har et par linksys, og de funker greit(ikke helt som forventet med andre ord) Homeplugs fungerer best hvis de er på samme strømkurs Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 De nye modellene med 200Mbit skal ha bedre rekkevidde og hastighet enn resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå