Gå til innhold

Hvordan kan spillere som Ronaldo være så gode fra starten

Anbefalte innlegg

Det finnes mange spillere som blir bedre etter tid i kampen, eller når hele laget plutselig har reist opp, eller kansje nå det andre laget blir altfor dårlige og det blir leikestue for andrelaget, men det finnes spillere som kan finne formen helt fra første minutet, og kan hjelpe andre og hele laget t.o.m-

som C.Ronaldo. en av de spesiele tingene ved han er at han finner akkurat det som han vil i beine sine, og ordne alt i hodet sit. det har med at han varmer opp på sin måte, men hva ant?

hvordan han kan finne (rythmen) sin. bli liksom så kjap i hodet og finne de raske tankene med høy tempo i beine og klare å beholde den rythmen selv om han mister ballen eller noe ant. liksom det jeg vet, han er ronaldo, alle forventer noe av han, spiller i en av verdens største klubb. verdens dyreste, alt det ligger i hode, som gjør han spent til kampen starter. og alle venter på at triksene han skal komme fram, men Hva med når han var talent, 16 år. altså han har altid vært spesielt i laget, i sporting når han var så liten og så god, men hvis vi ikke regner med alt det. hvordan klarer han å fikse det. det med å glemme stress å klare finne seg selvan

jeg har klart det mange ganger, kunne finne rythmen og bare kjøre det. men slitter mye av og til, klarer ikke å roe ned streset, tenker på eks, (shitt, se hvor svær disse spillere er og jeg er så liten ) såne ting og at som altid laget begyner med høye baller og starter med full fart, det er komplisert, men noen ganger er man inni det og driter i alt det, og ikke komer på dette her en gang

liksom være med, og med en gang klare å finne seg selv

Endret av justlikethat4rd
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...