Gå til innhold

Takke ja til et veddemål om å få meg på Facebook?

Svenni212000

Skal jeg takke ja til veddemålet?  

72 stemmer

1. 1. Skal jeg takke ja til veddemålet?

• Ja
      62
    • Nei
      10

Anbefalte innlegg

Venner og familie maser støtt at jeg må opprette en Facebook profil. For å si det rett fra levra, kan de ta Facebook og stappe den der sola aldri skiner. Men her i går kveld fikk jeg en utfrodring av en god kammerat. Han skulle opprette en gruppe hvor han måtte få 2000 medlemmer - hits - venner -- eller hva det nå heter i den boken der? innen en viss tidsfrist. Om han klarte dette, må jeg opprette en Facebook profil. Om han derimot ikke skulle klare det, skulle han jogge rundt sentrum med fakkel iført; helsetrøye, shorts med polkadotter, og joggesko med bisar farge, som knall rosa mens han synger la ilden lyse (OL 94). Dette skulle selvfølgelig gjøres midtvinters..

Så, hva sier dere? Skal jeg takke ja til utfordringen?

Endret av Svenni212000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare gå inn på facebook og opprett en profil. Han greier sikkert helt fint å få 2000 medlemmer til å joine gruppa si, så hvis du bare registrerer deg så slipper folk å bli invitert i enda en merkelig gruppe som for de fleste vil gi ingen mening. Facebook florerer av slike grupper allerede, så om du joiner frivillig vil 2000 personer slippe å bli invetert i en random gruppe :)

Lenke til kommentar

Det er bra at du står for det du mener, og om du mener at facebook er tull bør du stå for det. Selv var jeg svak og lagde en noe som jeg angret litt etterpå og slettet den.

Jeg mener at om folk ikke gidd å ta kontakt med meg in real life og bare via facebook er de ikke den type venner jeg vil ha. Folk sier alltid at det er flott fordi folk inviterer meg på fest o.l via facebook, men dersom denne personen ikke gidd å invitere meg på festen når jeg ser han eller hun nesten hver dag så gidd jeg ikke gå ;)

Lenke til kommentar
Venner og familie maser støtt at jeg må opprette en Facebook profil. For å si det rett fra levra, kan de ta Facebook og stappe den der sola aldri skiner. Men her i går kveld fikk jeg en utfrodring av en god kammerat. Han skulle opprette en gruppe hvor han måtte få 2000 medlemmer - hits - venner -- eller hva det nå heter i den boken der? innen en viss tidsfrist. Om han klarte dette, må jeg opprette en Facebook profil. Om han derimot ikke skulle klare det, skulle han jogge rundt sentrum med fakkel iført; helsetrøye, shorts med polkadotter, og joggesko med bisar farge, som knall rosa mens han synger la ilden lyse (OL 94). Dette skulle selvfølgelig gjøres midtvinters..

Nå var vel veddemålet motsatt egentlig. Hvis jeg KLARER skaffe mer enn 2000 medlemmer skal jeg springe, hvis ikke joiner du facebook. Men du får velge. Tror egentlig mange vil se meg springe.

Lenke til kommentar

Nå var vel veddemålet motsatt egentlig. Hvis jeg KLARER skaffe mer enn 2000 medlemmer skal jeg springe, hvis ikke joiner du facebook. Men du får velge. Tror egentlig mange vil se meg springe.

Wow, blir ikke særlig mye mer meningsløst enn det der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...