Glassflasken Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 endelig fikk jeg lastet den opp kom med kommentarer til filmen foresten.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hvor mange +dB står lyden på i førsten? Var jo helt ekstremt skurrete, regner med at du har tullet med eq på bassen Men denne var iallefall godt redigert, men ikke tull for mye med lyden (da mener jeg også skifting av sang hvert 30 sekund). Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 BOARDSHOP.no <3 Håper det ikke var du som bestilte den cardigan'en jeg var på jakt etter -.- Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Nice Tommy bra film likte scenen i åkeren hvor du tok backflips osv Men enig med The Prophet blir litt forvirrende i starten hvor du bytter sang så ofte Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Nothing special IMO. Fine backflips, men blei litt kjedeleg å sjå på trampolinehoppinga i lengden. Prøv å utvid trickrepertoaret ditt! Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 1: sangen på førsten var meninga at jeg skulle liksom "høre på i headsettet hehe :wink: tusen takk for positiv tilbakemelding, visste ikke at det var så "bra" men stor del av takken må dere også gi til Jokkeproductions. (søk påyoutube) jupp jupp ^^ Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ser ut som du har kost deg i sommer hvertfall Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Fin denne! Stå på og tren hardt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå