swanky Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg har gruset min gamle K750i, og da er tiden inne for et nytt kjøp. Jeg har vært fryktelig fornøyd med K750i, så jeg holder meg til SE. Funksjoner er ikke det viktigste for meg. Det jeg bryr meg om er: - lydkvalitet på samtaler - lydkvalitet på musikkspiller - noenlunde responsiv i menyer etc. - det er også fint om knappene i det minste er halvgode - god kvalitetsfølelse - liten og lett Det jeg virkelig ikke bryr meg om er: - 3G/EDGE - kamera - kalenderfunksjoner etc. Jeg ser at W350i virker å ligge i min gate (ca. 1400 kroner), men at jeg ikke skal så mange hundrelappene opp før jeg kan få en 890i (1900 kroner). Er det slik at de ekstra kronene er verdt det? Og er det evt. en SE-telefon jeg burde sett på i rimeligere prisklasse? Jeg har et budsjett på 2000, men jeg trenger ikke bruke det opp. Dersom jeg kan bruke halvparten og få 80% av det jeg ellers ville fått så er det mer enn bra nok for meg. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 hva med SE T700 får den for rundt 17-1800? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå