hanbjo Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Kan fort bli sånn når man har mye fritid Er vel ca 2-3 timers skoledager ut uka hehe Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Femte update på plass Hva syntes dere om grønnfargen ? hehe Trur det kommer til å se ganske så fint ut når alt blir ferdig Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 hva slags sykkel har du? hva skal du bruke pcn til? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) - Har en blå og hvit 2008 model Yamaha TZR - Usikkert om det blir noe hardware til kabinettet, men hvis det blir noe HW, vil nok PCn endten bli brukt som HTPC el. Endret 20. august 2009 av HansiFansi Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvor kjøpte du lakken?? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Den grønne lakken kjøpte jeg på biltema for 50kr pr bokks. Den svarte lakken kjøpte jeg på Europris for 40kr pr. bokks. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Spør du meg, så ser det evig fett ut. Er dog litt lei av svart/grønt (svart/rødt og svart/blått) på PC-er, men samtidig, det er jo ikke så mange andre kombinasjoner som kler en PC da. Men som sagt, dette ble bra, og lakkeringsarbeidet ser bra ut. Ser frem til flere oppdateringer. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Blir ganske fornøyd med lakkeringsarbeidet selv faktisk Enig med deg når det kommer til fargene, men som du sier så er det ikke så mange andre alternativer som ser like "bra" ut.. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ser veldig bra ut hittil! Litt stilig at du tar i bruk et slikt kabinett, veldig kult med noen som prøver noe skikkelig nytt noenganger! Når det kommer til vifteanbefaling så er jeg sikkert sent ute, men nanoxia har fine vifter (min mening..) De er nok uten grønne leds, men viftebladene er grønne og det syns jeg er stiligere enn alle de viftene med leds. Du kan finne dem på www.chilledpc.uk.com Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Nok en gang må jeg takke for hyggelige kommentarer Du er ikke sent ute Jeg har ikke fått bestilt noen vifter enda, siden det ikke er helt sikkert hvordan vifter jeg kommer til å bruke. De Nanoxia viftene så vildig fine ut og er absolutt noe jeg skal vurdere. Nok en gang, takk for linken Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Flott fargevalg! Det er alltid like gøy med oppdateringer fra deg Det du kunne gjort for og finne HW er jo og ta en tur bak Expert, evt den tråden på forumet der brukere gir bort div hw? Nice sykkel Yamaha er tingen. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Takk Skal prøve å få til en update i løpet av helgen. Jobber ganske mye denne helgen, så det blir knapt med tid til case modding Jeg har en gammel PC som fungerer helt OK. Klarte å dra BF1942 greit mulig jeg bruker den.. Yamaha er tingen ja Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 hehe.. Har lakkert ferdig i dag Noen som føler for en ny update etterhvert ? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg vil gjerne se en ny update nå. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Ny update nå ute Link Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ser ut som om lakkjobben er bra. Men synes du kan få skaffet noe hardware verdig kabinettet. Trenger ikke koste mer enn 2000-3000,- for det. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Smooth, gleder meg til de helt ferdige bildene! Det så veldig bra ut! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Hadde vært kult det Men har egentlig ikke bruk for noe "ekstra" PC siden jeg har denne (Prosjekt 1:40) og en laptop.. Men kan evt se om jeg bruker den til å se på filmer med i kjellerstua.. Lenke til kommentar
zanettii Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Du kunne ha lagt noen ekstra lag med lakk, skuer gjennomskinn der? Men ellers, pen og ryddig tråd, og fint prosjekt : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå