Gjest RosaElefanter Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Da er tiden snart inne for å kysse for første gang. Derfor har jeg litt sommerfugler i magen. Kan noen gi meg en "guide"? Skal munnen være åpen, isåfall, hvor mye? Skal man suge innover med leppene? Værsåsnill å ikke si at det kommer naturlig, det gjør det sikkert. Men jeg vil være mer forberedt! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kysseskole 1 Kysseskole 2 De hjalp kanskje litt? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Swap_* Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Da er tiden snart inne for å kysse for første gang. Derfor har jeg litt sommerfugler i magen.Kan noen gi meg en "guide"? Skal munnen være åpen, isåfall, hvor mye? Skal man suge innover med leppene? Værsåsnill å ikke si at det kommer naturlig, det gjør det sikkert. Men jeg vil være mer forberedt! 1. det kommer naturlig 2. når dere bøyer dere forover for å kysse legges hodene litt på skakke, akkurat som med klem legger man hode til hver sin side. (Det kommer naturlig) 3. Smak på leppene til hverandre, her er det tusen variasjoner, du kan bite forsiktig i leppene, trykke de 'soft' mot han/hennes. Lurt å ikke sluke personen (med en gang), men bygge seg opp. 4. Nå kan man bruke tungene og la de spinne rundt hverandre som en kjærlig lek. 5. lykke til Lenke til kommentar
Gjest Guest_japp_* Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 denne er ganske bra. her står det veldig mye også. har hjulpet meg en del kyssetips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå