knottsau Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Min nye data som er kun 4 måneder gammel begynner å bli treg, og klarer ikke like mange ting på en gang. Sanger kan hakke, nettsider henger seg osv. Hva kan man gjøre med det? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Fint om du skriver litt om hva som er inne i dataen din. -Uansett: Når du spiller musikk skal dette ikke hakke når du spiller dem lokalt. -Det er vel ikke slik at det egentlig er internettforbindelsen din som hakker? Hvilken forbindelse har du? Lenke til kommentar
Newar Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kan være virus.. Hvilket antivirus program bruker du? Lenke til kommentar
walt1brg Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kan være virus.. Hvilket antivirus program bruker du? er det bærbar pc du har?? i så fall så kan jeg nesten garantere at den bynner å bli rimelig støvete innvendig rundt/ i vifta. hadde selv en bærbar pc som etter rundt 4 måneder ble helt hinsides treeg, kunne ikke spille css eller se HD film på den, men etter at jeg åpna den, og rengjorde vifta og ribben atme ble den som ny. en annen ting som er lurt er å laste ned programmet CRAPCLEANER som er et program som fjerner gamle feilmeldinger, og annet ubrukelig som samler seg opp med tiden. ellers er også diskopprydding en mulighet, og diskdefragmentering. men tror nok mest sannsynelig at det er på grunn av støv at den er blitt så treeg Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Hvordan fjerner man støv fra laptopen da? På en enkel måte. Lenke til kommentar
butare Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Treg av av støv Sjekk for virus du. Lenke til kommentar
walt1brg Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Treg av av støv Sjekk for virus du. treg av støv ja!? ikke opplevd det før?? tro meg, en bærbar kan bli veldig treg på grunn av støv, og ikke minst varm. på min bærbare pc var det forskjellige "lokk" under som en kunne skru løs, bare løsnet på det lokket hvor vifta lå å rengjorde. maskina ble adskillig mye bedre etterpå. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Min gamle bærbare HP som sikkert er 4 år, har aldri blitt treg av støv, sølv om den sikkert er støvete som Faen. Ene fita har til og med strøket med, uten at det har noe å si på ytelse (bare lyden). Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Nye pcer stiller opp og ned klokke hastighet etter temperatur og om pcen benytter batteri eller nettstrøm. -Men skulle vel helst tro at virus var ett større problem... -Hva med harddisken da? Om den er smekk full så går også pcen tregere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå