Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

4 mnd data begynner å bli treg- hva å gjøre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint om du skriver litt om hva som er inne i dataen din. -Uansett: Når du spiller musikk skal dette ikke hakke når du spiller dem lokalt. -Det er vel ikke slik at det egentlig er internettforbindelsen din som hakker? Hvilken forbindelse har du?

Lenke til kommentar
Kan være virus.. Hvilket antivirus program bruker du?

er det bærbar pc du har??

i så fall så kan jeg nesten garantere at den bynner å bli rimelig støvete innvendig rundt/ i vifta. hadde selv en bærbar pc som etter rundt 4 måneder ble helt hinsides treeg, kunne ikke spille css eller se HD film på den, men etter at jeg åpna den, og rengjorde vifta og ribben atme ble den som ny. en annen ting som er lurt er å laste ned programmet CRAPCLEANER som er et program som fjerner gamle feilmeldinger, og annet ubrukelig som samler seg opp med tiden. ellers er også diskopprydding en mulighet, og diskdefragmentering.

men tror nok mest sannsynelig at det er på grunn av støv at den er blitt så treeg

Lenke til kommentar
Treg av av støv :)

Sjekk for virus du.

treg av støv ja!? ikke opplevd det før?? tro meg, en bærbar kan bli veldig treg på grunn av støv, og ikke minst varm.

på min bærbare pc var det forskjellige "lokk" under som en kunne skru løs, bare løsnet på det lokket hvor vifta lå å rengjorde. maskina ble adskillig mye bedre etterpå.

Lenke til kommentar

Nye pcer stiller opp og ned klokke hastighet etter temperatur og om pcen benytter batteri eller nettstrøm.

-Men skulle vel helst tro at virus var ett større problem... -Hva med harddisken da? Om den er smekk full så går også pcen tregere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...