ahdrage Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Eg skal ha denne : http://alf.explotionchurch.com/poll/poll.php Innpå denne : http://www.explotionchurch.com/ Har litt problem... Hjelp motas med takk Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 <?PHP include("alf/poll/poll.php"); ?> :wink: Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Vil det fungere da? Siden "alf" er et subdomene? alf/poll/poll.php Dette angir jo stien til en fil som skal ligge i en mappe som heter "alf". Eller? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 ja.. for subdomene må jo ligge en plass ikke sant... :wink: Og jeg tipper den ligger der jeg.. Har jeg rett, eller HAR jeg rett??! Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 fikk ikkje det heilt til hmmm.. merkelig feilmelding : Warning: main(alf/poll/poll.php) [function.main]: failed to create stream: No such file or directory in /home/virtual/site20/fst/var/www/html/index.php on line 2 Warning: main() [function.main]: Failed opening 'alf/poll/poll.php' for inclusion (include_path='.:/php/includes:/usr/share/php') in /home/virtual/site20/fst/var/www/html/index.php on line 2 Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 når du laster ting opp i alf.explotionchurch.com så ser du hvilken path fila har.. og så bare erstatter du alf/poll/poll.php med der den egentlig ligger... Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 <?PHP include("var/www/html/alf.explotionchurch.com/poll/poll.php"); ?> sånn prøvde eg no... men det funker ikkje no heller Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 nai.. inne i ftp serveren.. hva nå du trykke på for å komme til poll.php? Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 prøvde den her no : <?PHP include("alf.explotionchurch.com/poll/poll.php"); ?> funker ikkje nå heller Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 ja, jeg såg det... MEN!! når du skal laste opp poll.php siden, hvilke mapper må du trykke på? f.eks: alf - poll - poll.php? List opp alle Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 hehe.. skal ikkje vere enkelt ... Er litt newbie på dette området .. Trykker på : alf.explotionchurch.com Trykker så på : poll I mappen poll ligger poll.php på hovudsida ligger: www.explotionchurch.com/index.php der den skal ligge Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Warning: file() [function.file]: Unable to access config.txt in /home/virtual/site20/fst/var/www/html/alf.explotionchurch.com/poll/poll.php on line 117 Warning: file(config.txt) [function.file]: failed to create stream: No such file or directory in /home/virtual/site20/fst/var/www/html/alf.explotionchurch.com/poll/poll.php on line 117 Der har du problemet ditt :wink: Siden du inkluderer den på index.php, må også de andre filene ligge tilgjengelig for poll.php.. du må legge config.txt i samme mappe som index.php, eller configurere poll.php til å finne config.txt på alf.explotionchurch.com/poll Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 men skjønner liksom ikkje problemet fordi at eg har config.txt og den er chmod`et til 666 .... Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 men skjønner liksom ikkje problemet fordi at eg har config.txt og den er chmod`et til 666 .... Ta å titt på kommentaren min en gang til :wink: Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 men skjønner liksom ikkje problemet fordi at eg har config.txt og den er chmod`et til 666 .... update; fikset litt men har fortsatt feilmld.. hehe... stay tuned update: Fikk det til:) takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 lol... joda.. vær så god.. va litt stress, men du klarte det te slutt Lenke til kommentar
foZil Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 <form name=poll action=http://alf.explotionchurch.com/poll/poll.php method=post><b>Kjenner du Alf-Henning?</b> <br><input type=radio name=vote value=1>Så klart <br><input type=radio name=vote value=2>Nope <br><input type=radio name=vote value=3>Tja, hva skal jeg si??? <br><input type=hidden name=mode value=vote><br><input type=submit class="input" STYLE="background: #339933; color:#FFFFFF" value=Stem></form><a href=http://alf.explotionchurch.com/poll/poll.php?mode=results>Resultat</a> | <a href=http://alf.explotionchurch.com/poll/poll.php?mode=previous>Arkiv</a> Her, bare døtt det inn på plasseringen du vil på den siden din.. det her bør vel funke kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 update: Fikk det til:) takk for hjelpen:) Litt seine der tenker jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå