Caliber Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det har seg slik at jeg ikke får noe varsling når det blir lagt inn et nytt innlegg i en tråd jeg er aktiv i, selv om jeg har abonnert på tråden. Dette gjelder hele forumet, og uavhengig av type abonnement. Dette er fryktelig irriterende, jeg er jo tross alt en aktiv bruker og prøver å følge opp både svar og spørsmål jeg selv måtte ha, noe som blir vanskelig når denne funksjonen ikke fungerer. Vet noen hva dette problemet skyldes og/eller hvordan det kan løses? Mvh, Caliber Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Ingen som kan være behjelpelige? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Er epostadressen din riktig? Du finner din nåværende epostadresse her: www.diskusjon.no/index.php?act=UserCP&CODE=08 Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Den var ikke riktig nei, men har ikke mottatt noe mail på hotmailen som stod der heller, så er spent på om det ordner seg nå. Gir tilbakemelding, takk skal du ha for svar! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Jeg bukker og neier Skagen, etter å ha oppdatert epost-adressen min fungerer meldingstjenesten til forumet igjen. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Supert. Hadde mine mistanker om at det var eposten som ikke nådde fram. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 [Automatisk svar] Saken er herved sett på som løst/ordnet/fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg