Borgenvik123 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Kjøpte meg nye pc igår, en HP 6530b som skole pc. Idag får jeg ikke logga meg inn på brukeren min. Får opp " Mislykket pålogging for User Profile Service - Tjenesten. Brukeren kan ikke lastes inn" Har googla meg litt igjennom feilmeldinga og har fonne ut at dette er nok et ganske så vanlig problem. Mange vil nok linke meg http://www.vistax64.com/tutorials/130095-u...not-loaded.html og si at den fungerer. Men for meg så gjør den ikke det. Det den sier er at jeg skal gjør noe inn på startmenyen. Igjen lurer jeg på hvordan i huleste jeg skal komme meg inn på startmenyen når jeg ikke kommer meg inn på brukeren. Er det noen her som kan hjelpe meg? Hadde vært veldig takknemlig. PS: begynner på skolen på mandag, som er helst ute etter raske svar. Takk ! EDIT: Ok, fikk meg inn på ragedit, og har fulgt hva den linken sier. Det som er problemet er at jeg kan ikke finne "Microsoft NT" inni Microsoft mappa.. Endret 16. august 2009 av Borgenvik123 Lenke til kommentar
Thoraxxx Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Kjøpte meg nye pc igår, en HP 6530b som skole pc. Idag får jeg ikke logga meg inn på brukeren min. Får opp " Mislykket pålogging for User Profile Service - Tjenesten. Brukeren kan ikke lastes inn" Har googla meg litt igjennom feilmeldinga og har fonne ut at dette er nok et ganske så vanlig problem. Mange vil nok linke meg http://www.vistax64.com/tutorials/130095-u...not-loaded.html og si at den fungerer. Men for meg så gjør den ikke det. Det den sier er at jeg skal gjør noe inn på startmenyen. Igjen lurer jeg på hvordan i huleste jeg skal komme meg inn på startmenyen når jeg ikke kommer meg inn på brukeren. Er det noen her som kan hjelpe meg? Hadde vært veldig takknemlig. PS: begynner på skolen på mandag, som er helst ute etter raske svar. Takk ! EDIT: Ok, fikk meg inn på ragedit, og har fulgt hva den linken sier. Det som er problemet er at jeg kan ikke finne "Microsoft NT" inni Microsoft mappa.. Logg deg inn i sikkerhetsmodus og sjekk om samme feil skjer da. Om du kommer inn da, opprett en ny bruker å se om det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå