doubletalkin Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hei, jeg har et PointOfView GeForce 9500GT 512MB PCI-E skjermkort hvor viften bråker voldsomt. Hvilke muligheter har jeg for å få mindre støy? Er dette et kjent problem med denne modellen? Kan jeg bytte vifte eller må jeg kjøpe nytt kort? Alle innspill mottaes med takk! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Etter å ha sett på noen tester av dette skjermkortet så fant jeg ut at det ikke er et kjent problem. Noen tester viste at det var lite støy og noen tester viste at det var ganske godt med bråk. Du kan ikke gjøre noe med det. Du kan levere den inn og klage. Ville ikke byttet vifte for da forsvinner reklamasjonsretten. Lenke til kommentar
doubletalkin Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Etter å ha sett på noen tester av dette skjermkortet så fant jeg ut at det ikke er et kjent problem. Noen tester viste at det var lite støy og noen tester viste at det var ganske godt med bråk. Du kan ikke gjøre noe med det. Du kan levere den inn og klage. Ville ikke byttet vifte for da forsvinner reklamasjonsretten. Kjedelig å måtte levere den inn da. Må vel sende inn hele maskinen, og det tar vel både vinter og vår før jeg får den tilbake? Må vel være mulig å prøve å bytt vifte selv? hvis det ikke går kan jeg sette tilbake den som opprinnelig stod der? Hva tror dere? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Tar vinter og vår ja. Men skifter du vifte forsvinner garantien. Pleier å være et klistremerke på en av skruene som sier at garantien forsvinner, hvis du ikke greier å ta vekk klistremerket forsiktig og løsne skruene, sette inn ny, hvis det ikke går setter du den tilbake og skrur inn skruene forsiktig og ikke la skruen glippe sånn at det blir merker og sette tilbake klistremerket forsiktig! Er en risiko å ta da men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå