Epilog Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 SKal kjøpe en ny fon. og det må bli en android telefon. Foreløpig står jo HTC hero sterkt, men det er en ting jeg ikke klarer å finne info på her på forums (selvom det sikkert er posta om det før). Elkjøp/feilkjøp har en god pris på HTC Hero, men er denne nedspecet? informasjonen på sidene deres er som vanlig mangelfull, men på ram-fronten oppgis en lavere størrelse enn hva referanseverdiene på HTC sine sider er. ROM nevnes ikke. noen som vet? evt: finnes det bedre priser enn hva elkjoppis stiller med? Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Spør i DENNE tråden. Er mange kjøpere der inklusive meg selv og noen har sikkert kjøpt den på Elkjøp. Personlig kjøpte jeg ikke på Elkjøp da jeg ville ha med abonnement, men jeg tviler på at den er nedspecet...tviler veldig sterkt på det... Lenke til kommentar
stooy Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Den kan vel ikke være det... Lenke til kommentar
Epilog Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 ifølge elkjøp har telefonene de selger 228mb RAM og ikke 288 slik alle andre, deriblandt HTC; oppgir. Lenke til kommentar
Epilog Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Sikkert en trykkleif. probably, men jeg sendte to e-post og ringte en gang. Alle jeg var i kontakt med hevdet hardnakket at informasjonen oppgitt på sidene deres var den riktige - noe som er en smule rart. men nå tviler jeg på at diverse cust-sup er så veldig oppdaterte på samtlige produkter annet enn den informasjonen de kan søke opp internt. forøvrig er telefonen på vei i posten fra elkjøp (fanden ta sporing - jeg har fått sporesyken og søker opp pakken sykelig ofte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå