Left Blank Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Selv nominere jeg GMail og egenhosted/privat server. Nominerte: GMail Egenhosted/Privat Hotmail mail.com Yahoo Endret 16. august 2009 av coax Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Gjelder dette bare tjenester ala gmail og live eller kan man nominere gode gamle programmer som Outlook og Thunderbird? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Jeg tenkte webmail bare. Men vil ha med hvor mange som ikke bruker webmail men har egen webserver men uten at vi tar med linux MTA som postfix/sendmail, eller klienter som squirrelmail eller outlook. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ta e-post programvare som en egen kategori tenker jeg. Uansett finnes vell en god del som mangler her. Kan jo kanskje slenge inn: hotmail, mail.com, yahoo Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 cyclo, ja, jeg mente ikke å ha epost programvare. Poenget var bare å finne ut av hvor mange som brukte egenhosted mail i motsetning til webmail hostet av andre. Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Windows live mail. Lar meg koble opp alle hotmail kontoene mine krysse msn kontaktene mine etc etc slipper å logge meg inn manuelt på hver konto Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg bruker start.no Hadde en tendens til å kræsje i Opera før, men nå er det fikset. Du kan ha opp til 14(?) e-postaliaser, som funker fett når du har behov for gjentatte trial-koder til f.eks Topaz Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Nominerer Telenor (online.no) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hva med hosted exchange? Er så mange leverandører ute og går at det kanskje er best å ha det som en felles kategori? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå