EMS15 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hei Jeg fikk en friend reqruite av en venn til wow. Vi fikk friend summon men ikke tripple xp. Hva må jeg gjøre? Han fikk mounten. I level 1 i group fikk vi 78 xp på en mob og alene fikk jeg 56. Når han boosta meg fikk jeg bare sånn 18. Jeg var level 10. Kan noen hjelpe meg? Jeg har bare Tbc atm. Må jeg ha Lich King også? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Er dere omtrent samme level, i gruppe og nær hverandre? Endret 15. august 2009 av Ercles Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Nope, han er 80 og booster :S Funker ikke det? Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Heisann!! For at man skal få trippel xp fra mobs og quests må du og hans character være i party innenfor en liten radius og begge må være innen 4 levler fra hverandre, altså om han er level 25 og du er 20 får ingen trippel xp. Dette er ialle fall slik jeg forstår det. Er ikke sikker om det er nøyaktig 4 levler, men det er noe i den duren. Med andre ord kan han booste deg så mye han vil som level 80, men om du ikke er innenfor 4 levler med han får ikke du trippel xp. Du må heller ikke ha noe annet en vanilla wow, altså trenger du ikke wrath of the lich king før du blir level 70. Om det er noe mer du lurer på bare spør Endret 15. august 2009 av Martyr Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Takk, fikk svar på alt jeg trengte;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå