Maxern Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg begynner på VGS nå om en uke, nesten alt skolearbeidet kommer til å skje på pcen, så derfor får vi en HP Compaq 6530b Notebook PC. Nå vet ikke jeg hva som følger med av antivirus og ikke, men jeg lurer på hva som vil passe best eller hva som rett og slett er best av gratis antivirus? Ønsker ikke noe Norton-svære greier (ja,vet det koster penger) men mer sånn AVG eller Norman. Noen innspill på hva jeg bør skaffe meg? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Avira pleier å vera det som vert tilrådd her på forumet Lenke til kommentar
Maxern Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Avira pleier å vera det som vert tilrådd her på forumet Takk for svar! Det er gratis? Jeg sjekka på en avstemning her på forumet og der leder AVG ganske greit.. Det jeg er ute etter er noe som blokkerer og finner det meste av drit uten for mange advarsler og styr. Norton har jeg nå og det tar livet av meg rett og slett, alle mulige advarsler og spørsmål i tillegg til at Live Update nekter og fungere lenger. Dessuten har jeg fått inntrykk av at norton bare tar plass og bare "er svært" Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Avira fins i både gratis- og betalversjon. Einaste du må klare deg med er ein liten reklame for betalversjonen kvar gong du oppdaterer, men dette kan fjernast Du kan lese test på Av-Comparatives, velg den nyaste testen. Eg har aldri sett ein dårleg test av Avira der At eit program er mest populært, betyr ikkje at det er det beste Avira er og kjend å kreva lite ressursar! Lenke til kommentar
ed9 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Avira anbefales fra denne kanten også! Reklamen når man oppdaterer synes jeg i grunn er veldig grei, da vet man at programmet har oppdatert seg Ellers så bør du ha en god brannmur i tillegg: http://www.personalfirewall.comodo.com/ Lenke til kommentar
mago Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Antivir - Supergod gratis antivirus http://hjelperdeg.no/index.php?option=com_...s&Itemid=32 Endret 16. august 2009 av mago Lenke til kommentar
Maxern Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 hmm.. jeg er bra overbevist Så Antivir sammen med comodo firewall vil være enkelt og greit? Jo mindre og raskere jo bedre.. Lenke til kommentar
tweakMan Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 hmm.. jeg er bra overbevist Så Antivir sammen med comodo firewall vil være enkelt og greit? Jo mindre og raskere jo bedre.. Jeg kjører kombinasjonen: - Spybot-SD. - Avira (Antivir fullpakke) Premium Security suite (kosta ca 200kr å kjøpe) De to tilsammen ser ut til å være helt "vanntett". De klusser det heller ikke til for hverandre ser det ut som. mvh Lenke til kommentar
m99 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Avira varsler også litt i hytt og pine, men det er ganske snilt, og noe bør en jo kanske ha? Her kan du sjekke om filen egentlig er infisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå