SuperSkunk Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hei. Jeg har spilt mye online på ps3en i det siste, men så streika nettet en dag. Men det kom tilbake. funker fett på datamaskinen min, men når jeg prøver å koble til nettet på ps3en så finner den aldri den fordømte ipadressen. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hos meg startet akkurat det problemet du beskriver når jeg gikk fra Nextgentel til Get... Så nå må jeg slå av pcen hver gang jeg skal koble PS3en til nettet (slik at det KUN er PS3 som er koblet til). Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 aldri vært borti problemet.. men kanskje utdeling av fast ip fra router, eller fastsettelse av fast ip på selve ps3en kan løse problemet deres.. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 hmm, ja. Det kan hende! Lenke til kommentar
041204 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Sett en statisk IP-adresse på PS3-en, så løser problemet ditt seg. Kjør cmd, og skriv inn "ipconfig", så får du all informasjonen du trenger utenom DNS-serverne. De må du ringe til din ISP for å få tak i. Prøv å restarte routeren før du går i gang med å sette en statisk IP-adresse. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Kjør cmd, og skriv inn "ipconfig", så får du all informasjonen du trenger utenom DNS-serverne. De må du ringe til din ISP for å få tak i. Skriver man "ipconfig /all" så får man jaggu DNS infoen også Lenke til kommentar
041204 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Kjør cmd, og skriv inn "ipconfig", så får du all informasjonen du trenger utenom DNS-serverne. De må du ringe til din ISP for å få tak i. Skriver man "ipconfig /all" så får man jaggu DNS infoen også Stemmer det. Jeg mente å huske det jeg også, men jeg hadde totalt glemt det Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Men så jeg må bruke den datamaskinen som gjør et eller annet med routeren, eller noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå