PersonX Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hei! Jeg vurderer å ta opp eit billån på for å kjøpe bilen som jeg ser på. Prisen på bilen er mellom 250 000 -300 000 kr. Jeg har en egenkapital på 100 000 kr. Men så er tingen, jeg må mest sansynleg selge bilen igjen i løpet av sommeren neste år og er det dermed berre tull å tenke på et så stort lån? Jeg kan jo da selge bilen igjen og betale en stor del av lånet...... Bare si ifra vis dette blir for dumt?! Takk for svar!! PersonX Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hva er vitsen med å kjøpe bilen nå og ha den under 1 år? og betale så mye? skjønner ikke vitsen med det. hvilken bil er det snakk om ? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg ville heller brukt av egenkapitalen på å kjøpe bil, hvis jeg med sikkerhet visste at den skulle bli solgt igjen om ett år. Kjøp noe populært og lettsolgt, så kan det hende den ikke vil koste deg stort mer enn forsikring og drift/vedlikehold. Endret 16. august 2009 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå