stinger82 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Heisann. Har nylig satt meg opp HTPC men finner ingen kanaler ved kanalsøk. Har Cinergy C PCI HD CI tv-kort og smarDTV conax cam. Bruker windows 7 media center. Noen forslag til hvordan jeg får inn kanalene? Jim-Kenneth Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Heisann. Har nylig satt meg opp HTPC men finner ingen kanaler ved kanalsøk. Har Cinergy C PCI HD CI tv-kort og smarDTV conax cam. Bruker windows 7 media center. Noen forslag til hvordan jeg får inn kanalene? Jim-Kenneth Får du inn kanalene med noen andre programmer, støtter ikke windowsmediasenter bare kanaler via dvb-t og ikke dvb-s ? Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Hei. Finner kanalene ved søk i sageTV, men får bare opp "ingen signal" på alle kanalene jeg har prøvd. Har prøvd stort sett alle programmer, men bare i sageTV jeg finner kanaler. I GB-PVR finner han ikke tv-kortet mitt engang :/ Sittet oppe å lest forum i hele natt, men finner ikke ut hva som kan være galt. Begynner å bli ganske fortvilt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå