melvh Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Min nåværende er en Pioneer DV 393 Jeg har lyst på en Samsung H1080 pga at den har usb inngang og virket veldig fin. Er denne bedre en den jeg har nå? Jeg bruker komponent til 480p på min gamle tv, men ser at samsungen har hdmi til når jeg skal få meg en lcd. Hva synes dere? Lenke til kommentar
unified86 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Min nåværende er en Pioneer DV 393 Jeg har lyst på en Samsung H1080 pga at den har usb inngang og virket veldig fin. Er denne bedre en den jeg har nå? Jeg bruker komponent til 480p på min gamle tv, men ser at samsungen har hdmi til når jeg skal få meg en lcd. Hva synes dere? På generell basis tror jeg ikke at ville ha kjøpt med ny dvd-spiller i disse dager. Vent til du kjøper ny LCD-tv og ta konklusjon da. Meget mulig at du da har lyst å få deg en Blu-ray spiller m/dvd for å få full utnyttelse av HD på tv. Lenke til kommentar
melvh Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Min nåværende er en Pioneer DV 393 Jeg har lyst på en Samsung H1080 pga at den har usb inngang og virket veldig fin. Er denne bedre en den jeg har nå? Jeg bruker komponent til 480p på min gamle tv, men ser at samsungen har hdmi til når jeg skal få meg en lcd. Hva synes dere? På generell basis tror jeg ikke at ville ha kjøpt med ny dvd-spiller i disse dager. Vent til du kjøper ny LCD-tv og ta konklusjon da. Meget mulig at du da har lyst å få deg en Blu-ray spiller m/dvd for å få full utnyttelse av HD på tv. Jeg planlegger å kjøpe en ps3, men jeg er usikker om den leser backups av dvdene mine. Men tror det da Lenke til kommentar
unified86 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Gå for PS3! Usikker på hvilke formater den leser, men tror den leser brente dvder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå