Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ang. Henteautometen til komplett.no

Anbefalte innlegg

Ja, har ryki på å gått til innkjøp av en MacBookAir, som jeg helst vil ha nå, men det er lørdag, og jeg er litt engstlig for at henteautometen også er stengt... Står på hjemmesidene til komplett at den er åpen 24t i døgnet, og står heller ikke spesifisert noen dager... Betyr det at jeg kan hente den der, og må jeg få en SMS først? Må posten/komplett først levere den til henteautomaten, eller hvordan er det, fordi da får jeg jo ikke hentet den før mandag uansett, eller hvordan er det? Noen som har ze peiling?

Spanks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får en hentemelding på SMS som inneholder en kode. Denne koden sørger for at rett boks spretter opp når du taster den inn. Boksen er tilgjengelig 24/7. Men du har kun 24- timer på deg før pakken blir returnert. Kan hende det var 12 timer også, det tar ikke jeg ansvar for... Men jeg synes boksen en velfungerende.

Lenke til kommentar

Peiling på hvor lang tid det tar før jeg får bekreftelse på melding, Patiance?

Fant ut ca. en time etter at jeg hadde bestilt at telefonnummeret jeg hadde registrert på min side var til min gamle telefon, men jeg skrev inn det nye nummeret mitt som nummer når jeg bestilte... Faen stressa. :p

Lenke til kommentar
For henteautomaten i Sandefjord må du bestille før kl. 18.00 på hverdager og kl. 12 på søndager for å få pakken din samme dag. Lørdager har vi normalt ingen drift på lageret og ordre vil derfor ikke bli lagt ut i automaten denne dagen. Vi beregner i Sandefjord ca 3 timers leveringstid fra bestillingen legges til pakken kan hentes i automaten.

Fant det ut nå, får den vel i dag regner jeg med.

Takker for svar. ;)

Edit:

Pakken kan så hentes ved Henteautomat hos Komplett ved at du taster inn den tilsendte koden. Automatene er alltid åpne så du kan hente pakken når du måtte ønske.

Si vet vi det også. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...