Obi von Knobi Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Når jeg kobler Komponentkabelen på Input 2 eller Component Video her: så kommer det ikke bilde frem. Jeg har tullet frem og tilbake med forskjellige Inputs og instillinger, men bildet kommer ikke. Men når jeg kobler de med en sånn så går det fint, men da er det ikke HD selvfølgelig. Hjælp Endret 17. august 2009 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) tv fjernkontrollen har en knapp som heter "AV" trykk denne også trykker du (antagelig) den blå knappen for å velge AV4 som da forhåpentlig er komponent Problem løst. (scart ledningen skifter automatisk til av1, men bildet blir jo litt tragisk iforhold til det du kan oppnå med komponent eller hdmi) Endret 15. august 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Jeg finner ingen AV knapp. Kanskje det er et symbol istedet? Den er veldig lik denne her, men noen av knappene mangler på min og noen er ommøblert Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Tror denne tven er vanskeligere enn de fleste andre når det kommer til inputs. Det kan jo seff forsvares da bildet er mye bedre enn på de fleste andre tver man får kjøpt for relativt lite penger. Uansett, ta en telefon til forhandleren eller let på forum rundt forbi. Evt les i manualen. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Manualen sier ikke noe særlig om dette og googling har jeg gjort. Men jeg prøvde en ny google-taktikk og fant dette. Nå må jeg bare prøve det, men pappa ser på MotoGP så... Takk for svar tho Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) (input 1-5) knappene, som er direkte valg til inngangene på TVen. trykk på en av disse så kanskje du finner xboxen og du må da visst velge i menyen hvilke innganger som skal være hvor, ja. Endret 16. august 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Manualen sier ikke noe særlig om dette og googling har jeg gjort. Men jeg prøvde en ny google-taktikk og fant dette. Nå må jeg bare prøve det, men pappa ser på MotoGP så... Takk for svar tho Det står på side 52 i bruksanvisningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå